Musemor med tre søte små Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Jeg hadde sjekket Avalon på Paleet eller Outland på Østbanetorget. Vet ikke om de har det, men det er langt i fra usanselige.
Den Blå Engel Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Jeg antar at den ikke skal være ekte...? Ulike fantasy-butikker er nok det første stedet du bør sjekke. Hvis de ikke har kan du jo kontakte et teater og høre hvor de skaffer slikt?
Gjest Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 tusen takk skal ikek være ekte nei min kjære maler japanske tatoverings inspirert kunst og ønsker seg en hode skalle som han kan bruke som referanse ifht vinkler og lys så nå jakter jeg på den ultimate julegaven
Sylteflesk Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 http://www.ruuds.no/shop/ I Tullinsgate, ved SAS-hotellet. Det er anatomiske modeller, til bruk for studenter, leger mm. Kanskje ikke det du var ute etter.
Gjest Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 trenger ikke være anatomisk korrekt nei.. er nok mer på jakt etter en enklere variant oslokgubben, men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå