Gå til innhold

ICSI/IVF så pergo = gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har erfaring med prøverør før pergo og eventuell resultat. Her har svømmerne til mannen blitt normale med tiden - så normale at legen mener vi kan bli naturlig gravide. Jeg har PCO, men mine prøver er også fine(går på metformin). Vi har 6. prøverørforsøk(4 ICSI/IVF og 2 frys - gravid på begge frys) bak oss. Legen anbefaler oss å prøve pergo frem til sommeren før eventuell nytt prøverørsforsøk.

Noen som vil dele sin erfaring? Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sier berre, allt er mulig. medisinene funker nok på forskjellige måter, og hvem vet, kanskje pergo er det som gir resulutat hos dere?? Det fine med pergo er jo a man får en syklus pr. pergokur helt gratis. Så dersom man prøver pergo i 3 sykluser annen hve rgang så funker den faktisk i 6 sykluser.

jeg haddde vertfall ikek vert negativ til det med mindre du er begynnt å bli "gammel". Da har du tid til å utforske litt

Skrevet

Takk for svar!

Er 33 år - så anser meg ikke som gammel, men har mange forsøk bak meg siden 2003(egentlig 7 stk når jeg regner med et IVM forsøk i begynnelsen) - så tiden har ikke vært til hjelp så langt. Men er åpen for å prøve diverse tilnærminger og metoder. Kan ikke skade å prøve ut pergo.

Skrevet

Siden 2005 - ikke 2003....skrev feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...