Gå til innhold

Noen som har opplevd dette etter uttak??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blødde under uttak denne gangen. problemet er at det fortsatt er spor av blod i utfloden, det er mer brunligt. Er det en fare for at jeg ikke får inn egg i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke livmoren du blør fra, så tror ikke det er noe problem. Det er jo fra skjedeveggen der de stakk gjennom du blør fra.

Skrevet

Mange opplever å blø litt ifb med uttak,

og dette kan man gjerne se igjen som mørkere utflod i noen dager.

Så ikke bkymre deg tryne,det er helt normalt !

Skrevet

det var da bra, det er jo til å få helt angst av dette. Må le av meg selv (haha). Snakk om å være forberett på det værste. det er vel slik man blir etter hvert i dette prøveprosjektet.

Skrevet

Eg blødde ganske så kraftig etter uttak nå sist.

Omtrent som en kraftig mens.

Men ble nå gravid for det, så det har ingeting å si.

Skrevet

Hvordan blødde du den dagen du skulle ha innsetting da?? Håpe rjeg er kvitt det til i morgen.

men uansett strilen. Ser du har det bra nå, så flott:D kan jeg spørre hvor mange egg du fikk, hvor mange som ble befruktet, hvor mange ganger de var delt osv...?? trenger noen historier her

Skrevet

Det var som slutten på en mens.

Brunlig utflod.

Hausken reagerte ikkje på det, og eg sjøl tenkte faktisk ikkje på det heller.

Fikk ut 14 egg.

Hausken var kjempe overrasket over kvaliteten, det var de flotteste han hadde sett på lenge.

10 overlevde og alle delte seg i 4.

Satt inn 2 egg.

Og ble gravid med begge faktisk, men det ene utviklet seg aldri noe.

Så eg har en flott bebis og bebisen har en nabo.

Fosterposen er der fremdeles. Men det er ikkje noe i den.

Men det skal ikkje ha noe å si sier de som har greie på det.

Var på UL på fredag og da var eg 11 uker på vei, så ville ho prøve seg litt da og spurte om vi ville se den i 3d og 4d.

Det var så fantastisk å se på.

Bebisen er fult utviklet selv om den bare er 5 cm. lange tynne bein, lå å sprelte som en turbo inni der. Når vi prøvde å se ansiktet holdt han hendene foran ansiktet og gjemte seg. Utrolig morsomt.

Så denne uker er den magiske, da er eg 12 uker på vei og en stooor milepæl er passert :-)

Helt fantastisk.

Skrevet

Høres ikke ut som det blir noe problem at jeg blør da.

Så fantastisk at du har kommt så langt:DDet må være helt fantastisk å se det i 3d og 4d. Nå skal du se at resten av svangerskapet går fint og den lille kommer som bestillt, berre litt senere;)

Høres ut som dine egg er av den bra sotren da ja:D Jeg vet ikke helt hva jeg skal forvente av mine. Det er tydelig at de ikke kan være av bra kvalitet da mange er dårlige. tilsammen på to forsøk har jeg fått ut 5 egg, 4 av de har blitt brefrutet, to av de var DÅRLIGE. Sist innsetting var det ene egget berre 3 delt. Denne gangen vet jeg ikke hva jeg skal forvente av dene ene egget som er igjen. Gikk på menopur sist for å bedre kvalitet, det har jeg ikke gjort denne gang

Skrevet

Har forstått at dette med kvaliteten ikkje er noe en skal henge seg så altfor mye opp i. Utrolig mange som har blitt gravid med egg som ikkje har delt seg som de skal. Men eggene tar det igjen inne i magen og blir friske flotte barn. Forgje gang hadde eg ganske dårlige egg..

Hadde over 40 egg totalt, fikk ut 15. Men bare 5 overlevde.

Ble ikkje gravid.

Hadde fryseforsøk med de 4 resterende, 2 overlevde og ble satt inn.

Og eg ble gravid, selv om eggene ikkje var noe fin.

Men mistet i uke 5.

Bare ha troen og litt håp, så skal du se du lykkes.

Lykke til iallfall :-D

Skrevet

takk skal du ha:) Hjelper alltid med litt positivitet oppi alt det negative. jeg skal love deg at jeg er mange på knær å ber fortiden. Nå håper jeg at troen og håpet kan hjelpe meg til å få en liten spire:)

Skrevet

heia..eg blødde kjempe masse itte uttak..trodde aldri d sko ta slutt...satt inn 2 egg me dårlige kvalitet..å nå sitte eg her 14uker på vei:)å alt e kjempe bra:)lykke t:)d går nåk bra ska du se:)

Skrevet

Å jeg elsker slike flotte historier:D har du lyst å fortelle litt mer om selve forsøket ditt, slik som Strilen gjorde???

Også lurer jeg litt på hva som skulel tilsi at eggene dine var dårlig?? ikke rett delt osv....?

Skrevet

detta va vårt første forsøk...så me va heldige syns eg...fekk ut 5 egg..3 ble befrukta,men bare 2 overlevde...d at eggå va dårlig kvalitet på vett eg kje ka va..fekk aldri svar på d..men d e vel bare d at d kje har delt sg skikkelig...

Skrevet

tusen takk for info:D

Hva er galt med deg/dere foresten??

Skrevet

d e ingenting gale me meg:) dårlig kvalitet på samboer sin sæd...hos dere da??

Skrevet

jeg får prøve å lage en laaaaaaaang historie kort.

Som 18åring (er 22 år nå) fikk jeg vite at jeg mest sannsynlig var kommt iinn i overgangsalderen. har lite egg igjen og de jeg har er nok av dårlig kvalitet. Så selv om de blir befruktet så blir det ingenting. Jeg går på maks doser under IVF, men eggene reagerer lite på stimuleringen.

uansett så fikk jeg vite da jeg var 18 år at jeg aldri kom til å bli mor. jeg klarte å motbevise det etter å ha prøvd i 2 år. Fikk en jente i 2006. begynnte å prøve igjen med en gang. har nå prøvd 2 år igjen. de har nå konkluder med at jeg er nok ikke i vanlig overgangsalder selv om blodprøvene skulle tilsi det. legen tror nok at det mest sannsynlig er pga at reseptorene i kroppen ikke er som de skal. men andre ord, ingenting å gjøre med det. Så om vi lykkes igjen vet jeg ikke

Skrevet

d går nåk bra ska du se:)du e nå veldig heldig som har ei litå jenta:) masse lykke til vertfall:) krysse alt så kan krysses for dg:)

Skrevet

Ja, jege r veldig heldig. hun er den som gjør at jeg klarer å stå opp m morgenen. Føles veldig rart å ha en "gammel" dames sykldom når jeg er så ung. Men sånn er det berre. men jeg må jo si at jeg er overrasket selv over at det er like vondt denne gangen som sist gang jeg prøvde.

Men nå skal jeg gå legge meg. I morgen håper vi på å få ett gullegg. Klarer vi det nå så kommer vi aldri tilbake som prøvere. Da blir det heller adopsjon en gang i fremtiden, for dette er drepen:)

Lykke til videre med deg, setter pris på at du kom inn å fortalte meg om den fine historien din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...