PrøvLykken Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Jeg har kjøpt julekjole til snuppa, men trenger noe å ha under. Har lyst på en hvit bluse, men har ikke funnet. Noen som vet hvor jeg kan finne noen fine? Hun bruker str 86
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Jeg var i mange butikker på leting etter en fin hvit bluse til datteren min (til å ha under julekjole). Fant tilslutt på en barnebutikk på Bergen Storsenter som heter "Små venner". De hadde to typer, en fra Name it og en type fra Claire.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 virrevapp.no har body bluse å bluse veldig fin er de å.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 mener å huske jg så en på HM?
PrøvLykken Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 Hm... Jeg får vel mao bare fortsette å kikke... Er gravid igjen, og shoppingformen er ikke på topp. Får prøve dise butikkene neste gang!
Alenemamma :) Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Hei:) gjikk forbi en hvit skjorte på spar kjøp i går:) Og da tenkte jeg på innlegge ditt:) Den va kjempesøt:) http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainWinter08/PID-270765(SparBase).aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå