pettinger Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Hei,,, Jeg lurer litt på om dere har litt tips på hvor man skal starte når man ønsker barn. Jeg og kona skal forsøke nå, og jeg er litt utsikker på hvor jeg skal starte. Regner med jeg må ta noen tester her hos legen før vi tar kontakt med evt Stork? Ser det har vært startet mange lenker på dette tema, men jeg starter et nytt jeg. Er vel mange der ute som har erfaringer på godt og vondt. Spent på legen min f.eks, om han er mot dette og ikke vil følge meg opp. Leser på sidene her at mange har opplevd litt av hvert, og det er jo absolutt ikke no kjekt da. Så om noen har noen tips på hvor man skal starte å nøste på en måte, det er jo en lang prosess dette har jeg forstått.... Og hva koster det....dere som har prøvd
satser & vesla Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Hei. Hvis dere skal til stork kan dere ta kontakt med dem for å fortelle at dere gjerne vil prøve. Dere vil da få tilsendt et brev med del informasjon og skjema for hva slags prøver/tester de ønsker (Hiv, hepatitt, hormonprøve etc). I den informasjonsskrivet står det også bla utfyllende skriv om åpen og lukket donor. Når dere kontakter dem kan dere be om en time til telefonssamtale, da vil dere få utfyllende info og de spør dere noe spm om helse m.m. Hvis dere skal til Nordica kan dere kontakte dem for telefonssamtale med legen deres. De også krever noe prøver. De har ikke åpen donor der. Ønsker dere lykke til med prosessen :-)
pettinger Skrevet 30. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2008 Takk for svar satser.... :-) Da skal vi ta kontakt der å få litt info....dette er utrolig spennende...og riktig kjenner jeg..og dette er en fin side hvor man kan få svar på spørsmål og kan hjelpe hverandre. Flott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå