jani Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Hei=) Jeg satte inn to egg på fredagen, det jeg lurer på er om Rugedag 1 er innsettningsdagen????? Fikk beskjed at egget vil feste seg i dag eller mandag hvis det evt, vil feste seg. Så lurer jeg også på hva slags symtomer vil være positive, hvis de evt. fester seg???
thereza25 Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 heia..så spennende...rugedag 1 er dagen etter tror jeg...jeg hadde intense mens smerter uken før jeg skulle ta test..så jeg tro mitt egg festet seg da:) vi klarte d på første forsøk,og er i dag 14uker på vei:) masse lykke til:) klem
jani Skrevet 30. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2008 Takk takk, Gratulerer=) Husker du om du kjente noen stikkninger i magen?? Kjenner stikkninger innimellom ved høyre,venstre side og mitt på under navlen.
thereza25 Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 ja det stakk mye i magen..helt nede i magen...når er test dagen din??
jani Skrevet 30. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2008 Skal ta blodprøve 9.12. Men som mange andre ,så tar jeg vel en hjemmetest før det:) Er ganske stille i magen også, å da blir jeg litt redd for at det ikke skjer noe:( Uff dette er å bli nervøs av. Klarer ikke å slappe helt av;)
thereza25 Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 kan ta test på dag 14...alle reagerer forskjellig..kan ver d går godt me dg o:) masse lykke t:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå