Marsipan❤grisen Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Og må man begynne å pusse tennene allerede når dem er litt på vei ut?
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 de skal pusses så fort de synes, er mest for å venne de til børsten, men også for å holde tennene sunde:) jenta di vil nok like tannbørsten, den lindrer kløe:)
Kjukka Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Bruker lang tid på å komme helt ut... Jenta mi har hatt tenner i mange mnd. nå, og det er lenge igjen enda... Men sikkert forskjellig akkurat hvor lang tid de bruker. Skal pusse med en gang du ser ei tann ja... Jenta mi er 13 mnd. og har alltid HATA tannkosten... Er en kamp morgen og kveld! Hehe!
Marsipan❤grisen Skrevet 30. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2008 Tusen takk for svar begge to. Da får jeg ta meg en tur ut å kjøpe tannbørste i morgen Kom litt brått på, hadde ikke regnet med tenner enda. Hehe. Skal bli spennende å se hvordan min jente liker tannbørsten da. Tror nok det skal gå bra, for alt hun ser vil hun ha i munnen Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente på at tennene skal "vokse"
Tante Gustava Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Jeg har kjøpt et gummihylster til fingeren min på apoteket, med børste på. "Pusser" tennene med den, stor suksess her i gården, tror den er deilig mot den kløende gommen. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå