Gå til innhold

Tennene til jenta mi har begynt å komme, hvor lang tid bruker dem på å komme helt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og må man begynne å pusse tennene allerede når dem er litt på vei ut?

Skrevet

de skal pusses så fort de synes, er mest for å venne de til børsten, men også for å holde tennene sunde:) jenta di vil nok like tannbørsten, den lindrer kløe:)

Skrevet

Bruker lang tid på å komme helt ut... Jenta mi har hatt tenner i mange mnd. nå, og det er lenge igjen enda... Men sikkert forskjellig akkurat hvor lang tid de bruker. Skal pusse med en gang du ser ei tann ja... Jenta mi er 13 mnd. og har alltid HATA tannkosten... Er en kamp morgen og kveld! Hehe! :P

Skrevet

Tusen takk for svar begge to. Da får jeg ta meg en tur ut å kjøpe tannbørste i morgen :) Kom litt brått på, hadde ikke regnet med tenner enda. Hehe. Skal bli spennende å se hvordan min jente liker tannbørsten da. Tror nok det skal gå bra, for alt hun ser vil hun ha i munnen :) Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente på at tennene skal "vokse" :)

Skrevet

Jeg har kjøpt et gummihylster til fingeren min på apoteket, med børste på. "Pusser" tennene med den, stor suksess her i gården, tror den er deilig mot den kløende gommen. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...