Gå til innhold

hva lager dere i ultrapluss fra tupperware???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er gått tom for ideer. noen som bruker den mye som har noen gode forslag??

Skrevet

Heisann!!!!!!!!

Jeg bruker mine til stort sett alt!!!!!!!!!!! Baking av både brød og kaker, koke grøt, steke kjøtt, pølsegrateng, bacalao, steke fisk, koteletter, gryteretter, supper, fløtegratinerte poteter, lasagne, mossaka osv Bare fantasien som stopper. Det eneste du ikke kan bruke den til er å koke brunsaus.... Lykke til!!!!!!!!!

Skrevet

Det er helt riktig,den kan brukes til alt...

Har noen gode oppskrifter,spørs litt hvem ultrapluss du har?

noen jg har oppskrift på er :

lunsjbrød i ultraplus rund

kalkunbryst eller kylling i ultraplus

ultragryte

potetrett i ultraplus

makaronigrateng med spinat og skinke i utraplus kvadrat

fiskegryte

herlig fiskerett med ostesaus

gratinert kylling med broccoli

epler med marsipan i ultraplus

eplepai

deilig brød med cottage cheese

lammestek

deilig pastarett

Masse mer.... :)

Skrevet

Du har ikke lyst å dele de oppskriftene med meg vel??? Kanskje jeg har noen som du ikke har??? Husker ikke i farta hva jeg har oppskrift på, men kan jo evt sende deg en mail med det nye oppskriftshefte fra tupper om du vil...har det liggende på mail...

Skrevet

JODA, kan da dele noen oppskrifter med deg:)

Men er veldig opptatt akkurat nå,men skal skrive ned å sende deg:)

Skrevet

Leste disse innleggene, og så ble jeg såååå sulten. Tror dere at jeg også kan få de oppskriftene????

Høres dritgodt ut!!!

Skrevet

Egentlig gir jeg ikke ut oppskriftene uten å selge en eller flere ultraplusser, men skal gjøre ett lite unntak;) Skal prøve å se om jeg kan få kopiert over noen oppskrifter hit...

Det gikk i grunnen dårlig, kan prøve å sende deg en pm. Orker ikke skrive inn alle oppskriftene;)

Skrevet

Mortilverdensbeste: Send meg en pm med en mailadresse du bruker, så skal vi se om det ikke kan bli noen ultraplus oppskrifter fra meg;)

Skrevet

Hei. Er litt ut, når d gjelder alle disse forkortningene, så jeg vet ikke hva pm betyr. men jeg har sendt deg emailadresse på postboksen din på profilen din. Håper d var d du mente:)

Skrevet

Det var det jeg mente, men har ikke fått noen mail fra deg. Kan du prøve en gang til???

Skrevet

hæ, koke grøt i? da ble jeg nyskjerrig på hvordan du gjør det, hvilke grøt og hvor lenge og hvor varmt??? har du gode oppskrift på brød du baker i den? eg har den på 5 liter så det blir er svært brød da!

Skrevet

Foreløpig har jeg bare kokt risengrynsgrøt i mine, men regner med at det går helt fint å koke både rømmegrøt, fløyelsgrøt og all mulig annen grøt. Når jeg koker grøt putter jeg bare alt oppi og lar det stå på ca 150 grader til vi er klare til å spise. Dvs at den står noen timer. Har jeg det travelt koker jeg opp vannet med risen i microen før jeg tilsetter melka og putter i ovnen, da står den på mellom 150 og 200 grader i ca 1 t. Prøver meg litt fra da. Bruker du hurtigris, tar det jo kortere tid. Følger i prinsippet bare pakkningsvedlegget....

Har oppskrift på ett ostebrød som er nydelig, orker ikke skrive så mye nå, men kan komme tilbake til det. Har bare prøvd det i 3 l, men er jo bare å dobble oppskriften....Fikk du ikke med oppskriftshefte dda du kjøpte ultraplussen????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...