Gå til innhold

Teste i uke 50?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på Stork igår, og skal da teste den 14 desember.

Håper på den beste førjulspresang.

Flere som havner ca rundt samme tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du herlige ventetid..hehe..:)

Skrevet

Jeg tester nok rundt den 9. Ventetid er herlig jaaaaa..... Jeg prøver å tolke kroppen min og inbiler nok en del ting....ønsker så inderlig at det klaffer nå. Men det gjør jo alle sammen her! Det er så deilig å lese om dere som har blitt gravide!

Skrevet

Masse lykke til villee.

Er dette ditt første forsøk?

Jeg er såpass forvirret når det gjelder datoer jeg..at jeg har bommet på testdato.Vi skal teste 13 vi..hehe

Skrevet

Takk for det Ugla! Dette er mitt 3. forsøk nå. Men totalt har jeg besøkt Stork en del ganger og har hatt baby i bagasjen 2 ganger. Barna mine er 7 år (snart) og 2 år. Første barnet kom etter første forsøk, med andre tok det 5 ganger.

Ha en fortsatt fin søndag jenter!

Skrevet

Hei Villee!!

Hvordan står det til med symptomjakten?

Du er jo den første som skal teste av oss.. :)

Skrevet

Hei og hå!

Selvfølgelig føler jeg meg gravid....heh he. Dagene går alt for sakte og jeg prøver å tolke kroppens minste tegn. Nei, formen er ganske normal må jeg bare si. Da er det "bare" en uke til testingen. Har du noe symptomer Ugla?

Skrevet

Nei, men nå er det jo bare 5 dager siden ins og da..heh.. så har ikke begynt symptomjakten enda.:)

Kjenner jeg er veldig spent. Blir nok siste forsøk men åpen donor på Stork dette..så håper virkelig.. har ikke lyst å gi opp tanken på åpen donor men... lommeboken og vi har ikke de samme planer desverre..

Vi får fortsette å krysse fingrene!

Skrevet

Noen som kjenner/føler noe?

Er litt skeptisk denne gangen desverre. Testet svakt positivt dag 14 forrige runde, og så negativ med TR to dager for sent. Det har nok gjort noe med forhåpningene. Begge de to siste forsøkene har jeg hatt en del stikking, men ikke denne gangen. Ikke at det behøver bety noe. For første forsøkkvar klart negativt. Kjenner at denne siste uka blir litt lang. Glad det skjer litt i tiden fremover.. Denne gangen føler jeg faktisk ikke noe som helst egentlig,, Men samtidig er det bare en uke siden ins..

Hehe.. Juletreet hos oss er allerede pyntet som en del av sysselsettingsprosessen.. :)

Skrevet

Ikke noe positive nyheter herfra. Klarte jo ikke vente til uka 50...jeg måtte bare ta en test. Så jeg er ikke gravid nå heller. Nå kan vi begynne å nyte juletiden uten stress og se fremover. Neste forsøk blir en gang i 2009. Vet ikke om jeg skal begynne med hormoner? Synes det virker så skummelt, men kanskje jeg trenger litt hjelp. Er ikke 30 år nå lenger.

Håper dere andre i uka 50 har bedre lykke denne gangen! Snakkes!

Skrevet

Kjedelig å høre at testen var negativ.

Om det ikke lykkes på dette forsøket vil nok vi også vurdere å ty til litt "hjelp". Det virker som om de som bruker det får god oppfølging, så man får vel stole på det..

Håper du får en god førjulstid og jul!

Skrevet

fikk mensen idag, så da gikk det ikke denne gangen heller;(

Skrevet

Hei!

Fikk også TR igår, så det ble bom på oss også desverre.

Nå blir det pause en stund og trolig bytte av klinikk desverre..

Så nå roer vi ned for julen.. blir sikkert godt det nå.

Skrevet

Så trist;(

Vi byttet klinikk sist gang fra Stork til Nordica.

Litt mer stress (og ikke så hyggelig) , men det virker som om det er litt mer kontroll på egg og slimhinner siden de bruker ultralyd før inseminering

Skrevet

Ja, har jo absolutt ikke lyst å bytte fra Stork. Synes vel det som er tyngst å bære er at de ikke tilbyr åpen donor. Hadde tenkt så mye på det før vi valgte åpen hos Stork. Tenkte stikke innom fastlegen her etter nyttår og starte opp prosessen (det som kan startes evt) for ins i Norge. Så har man liksom gjort det, sånn i tilfelle vi ikke lykkes med det første.

Skrevet

Æsj, så kjedelig at det ikke gikk denne gang, Ugla og Nova1!

Etter to vanvittig lange uker testet jeg positivt i dag :-) Det var en deilig bekreftelse på mange ulike symptomer i det siste.. Greier dog ikke heeelt å slippe jubelen løs; har angst for at mensen skal komme når som helst.. Men får vel tenke positivt, og satse på at den sitter :-)

Skrevet

Åhh..herlig!

Gratulerer så masse!!

Krysser fingrene for deg og at den klorer seg godt fast hos deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...