Gjest Sauen - preggers Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Jeg tenkte å kjøpe en liten gave til min lillebrors kjæreste til jul, hun er 15 år. Men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe! Jeg tenkte rundt 100-lappen... Kjenner henne ikke noe kjempegodt, men de har vært sammen en stund så tenkte det kunne være koselig å gi en gave. Hun er litt sånn rocka type...
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 De er jo så forskjellige disse ungdommene. Men smykker er kos nesten uansett =0) kjøp ett rocka smykke =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Knestrømper i ull på HM til ca 70 kroner for en 2-pack. Deilig å ta på seg i kulda:-) Min 15-åring digger dem og nekter å gå i annet for tiden! Kul boxer Toalettmappe m litt stæsj i Bok Gavekort i platebutikk Gavekort på et senter der hun bor (salg i romjulen:-) Kult smykke Sølvring/ring i stål (mange tøffe)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Ja, jeg tror det må bli noe sånt... uff, vanskelig dette her... er jo ikke alle som har samme smaken som meg..=P jeg får forhøre meg litt med min bror, mulig han har noen tips på lager...
Gjest Sauen - preggers Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Knestrømper tror jeg kan være noe, har sett hun pleier å gå med knestrømper og skjørt, det passer jo til stilen hennes :-)
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 På apoteket selger de gavepakke med 3 lipglosser fra ACO....3 forskjellige farger....jeg ga bort disse i fjor til jenter på hennes alder, og det var kjempe populært...har de selv også, de er kjempe gode og fine
Vilja<3 Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 jeg hamstrer julegaver på apoteket for tiden, til både 15 åringer og 50 åringer hehe. Jeg liker så godt produktene der selv og nå har de fine gavepakninger med forkskjellige kremer, sminke osv Kjøpte en gavepakning med håndkrem, bodylotion med glimmer og dusjsåpe til min brors kjæreste (som er 16 år) men hun er mer den jålete typen da:)
line_n & sara Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 hva med en film fra platekompaniet? så kan hun alltids bytte den mot en annen film hvis den hun fikk ikke faller i smak/har den fra før.. er jo egentlig en ganske grei gave! jeg går ofte for denne løsninga! spice den opp med en sjokolade til filmen!
Gjest Sauen - preggers Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 Tusen takk for mange gode forslag=) HEhe, nå ble det plutselig vanskelig å velge...=P
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 band t-shirt (15åringer er ikke så nøye på om de har vært på konserten som regel..) strykemerker til jakker som feks cherries (kirsebær), che eller andre kommunistledere som 15åringer synes er kult. hehe.ikke glem at jeg også synes det er kult. hahaha. halvhansker, sånne strikkede knestrømper naglebelte med 3 rader
har fått lita pia Skrevet 30. november 2008 #11 Skrevet 30. november 2008 singlet/topp fra vero moda/bik bok.. cd film godter kul hue/votter sminke pengebok stringtruser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå