Gå til innhold

Erfaringer fra lap?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Venter på time for lap, og kjenner meg at jeg gruer meg noe så veldig. Aner ikke hva jeg går til, annet enn at de skal inn i navlen min og at det er dagkirurgi.

Noen som har erfaringer som de kan dele? Vær så snill... :)

Var det veldig vondt, var det smerter i etterkant (var dere sykemeldte, og evt hvor lenge før dere var i god form igjen??)

Andre ting som er kjekke å vite eller forberede seg på?

Har ikke sagt det til sjefen at vi forsøker å få barn, og har ikke veldig lyst til å være særlig borte fra jobben.

Artig å se at flere har blitt gravide etter lap, det hadde jo vært magisk om det skjedde.

Hvis ikke blir det IVF i Porsgrunn som neste steg (mannen har testet og har veldig bra kvalitet).

Takker masse for alle svar og erfaringer som deles, gruer meg så veldig! Hadde hele tiden håpet at jeg slapp dette, men nå er det neste steg etter å ha forsøkt i 2,5 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg kan dele min erfaring med deg. Var på dagkirurgi og fikk lap på torsdagen som var. Gruet meg veldig! Har aldri opperert, syd, hatt narkose eller vært innlagt på sykehuset før, så det gjorde til at jeg gruet meg så. Det var et par timer ventetid, og da var jeg bare på rommet som jeg delte med to andre. Blei helt hysterisk når jeg skulle inn til opprasjonen, fikk helt noja.. Men alle var kjempesnille og omsorgsfulle, så de trøstet meg og la meg fort i narkose så jeg skulle slippe å være så redd. Jeg våknet et par timer etterpå, da lå jeg til oppservasjon. Hadde litt vondt i såret da, men fikk medisin og sov litt til og fikk mer medisin. var så utrolig letta når jeg våkna. Fikk luftsmerter i skuldrene da jeg var oppe å gikk, også litt vondt i magen.

Da jeg skulle reise hjem blei jeg plutselig kvalm og svimmel, fikk lagt meg ned og da gikk det ganske fort over igjen. Jeg lå på sofaen resten av den dagen og neste. I går var skuldersmertene vekk og i dag kjennes magen bare litt øm ut.

Jeg sa til sjefen og kolegane mine at jeg skulle ha lap, men skylte på at jeg er plaga med ekstreme menssmerter.

Det er ikke noe å grue seg til, vet det ikke er lett, men det går så fint :)

Jeg fikk beskjed om at egglederene var åpene og at alt ser bra ut.. Så vi er uforklarelig barnløse. Nå håper jeg at vi bare kan klare oss på egnhånd, men det blir nok ivf neste. Hører til porsgrunn vi også :)

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Vil bare fortelle at jeg ble gravid 3 uker etter lap :-D Begynt å forberede oss på IVF-behandling, men så har det utrolige skjedd! Trodde aldri det skulle hende meg, men det gjorde det altså :-)

Grudde meg veldig i forkant, men det gikk kjempefint. Var sykemeldt i 14 dager, da jeg har en fysisk krevende jobb, øm og stiv i magen i en drøy uke, men absolutt overkommelig.

Lykke til!

Skrevet

Jeg ble også gravid tre uker etter lap. Er nesten 7 uker på vei nå, men har hatt blødninger og mindre symptomer nå et par dager, så det ser dessverre ut til å ende i en abort.

Tror uansett at det var lap-en som gjorde susen hos oss, de fant åpne eggledere og normale forhold men fjernet et par helt minimale flekker med endometriose. De sa det ikke kunne ha forårsaket barnløsheten, men jeg lurer litt på det allikevel siden jeg ble gravid med en gang etter 22 pp.

Jeg grudde meg litt til lap jeg også, men det gikk veldig fint. Ikke store smerter (du får mer enn nok smertestillende, og kvalmestillende om du trenger). Var i fin form igjen etter noen få dager. Et par dagers sykemelding kan være greit til sårene begynner å gro litt.

Lykke til :)

Skrevet

Hei!

Jeg har dessverre ingen erfaringer fra LAP enda.. Men sitter å lurer på akkurat det samme som deg.. Legen min har søkt om LAP og regnet med at jeg kunne få undersøkelsen i februar en gang.. Gruer meg noe sååå enormt!! Jeg er ei ordentlig pingle da det gjelder inngrep i kroppen=S

Når har du fått time da?

Kan vi ikke ta å følge hverandre litt, hadde vært gøy! Om du har LAP før meg, så vil jeg veeeeldig gjerne høre historien din fra det =)

Stor klem

Skrevet

hei, det er ingenting å grue seg for. Ble selv operert for 5 år siden, og ble gravid måneden etter ;) Da hadde vi vært prøvere i over 3 år... Jeg hadde ingen plager etterpå, men det kan jo være forskjellig hvordan man reagerer. Noen plages med luftsmerter bl.a. Fikk et barn til 2, 5 år etterpå, på egenhånd. Men nå prøver vi på nr 3, og sliter igjen. Skal inn på Ullevål i februar for undersøkelser. Har nå forsøkt i over 1 år :(

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Takker for alle svar og erfaringer, føler det er godt å høre hvordan opplevelsen har vært for andre tidligere - kan dere, kan jeg!!! :)

Beklager at jeg ikke har svart tidligere til deg "ØnskerBaby09'20pp", men jeg vil svært gjerne at vi holder hverandre oppdatert. Har ikke fått time ennå, men fikk tilbakemelding om at de mest sannsynlig ble i februar pga juleferie etc.

Har ikkevært inne på siden her på en stund,vært sliten av å prøve siste måned og fokusert på julen i stedet. Nå venter jeg på mensen i morgen, regner med den kommer som alltid.

Trodde jeg endelig var gravid forrige måned, men ei... fikk ikke mensen, tok innvendig UL og ingen foster der. Ingen skjønner hvorfor jeg ikke fikk mensen, eneste jeg vet er at jeg ikke ble gravid da heller.

Eneste som holder meg oppe nå i forhold til en lap er at mange blir gravide etterpå- det inspirerer virkelig!!

Godt nyttår til alle sammen, jeg håper virkelig 2009 blir et fruktbart år for oss alle!!!!

Skrevet

Hei ,to snart tre!

Så koselig å høre fra deg. jeg har ikke vært så mye inne her jeg heller, så beklager litt sent svar her ifra også!

Æsj, så leit da man tror man har blitt gravid og ikke er det. Hadde selv en sånn måned, jeg gikk 2 uker over ikm. Og da var jeg sikker på at det var en liten spire inni der, men neida, alle testene var negative og til slutt kom jo TR...

Gøy om vi kan følge hverandre litt!! Jeg ringte sykehuset på mandag og hørte etter om jeg var satt opp på time enda, men dem kunne ikke se noen annen dato enn at jeg vil få LAP innen 6 uker. Dette kan bli veeeeldig spennende fremover.

Har du fått timen enda?

Håper virkelig dette er året våres! Det har jeg nå i hvertfall stor tro på, ettersom nyåret starter med LAP =)

Klem =)

3snart?

Så godt å høre at det ikke er noe å grue seg for, hjelper å høre det fra andre med erfaring!! Men kan jeg spørre, fant dem ut noe på LAP? Var det tette eggledere e.l. som hadde gjort deg ufrivillig barnløs etter som du ble gravid allerede en måned etterpå? NÅ gleder jeg meg faktisk til LAP!! Har stor tro på at det kan hjelpe etter å ha lest litt her inne, spesielt etter su skrev at du ble gravid måneden etter!! =-)

Skrevet

Hei 3ØnskerBaby

Jeg fikk time tidligere denne uken, det hjelper å ringe til inntakskontoret på sykhuset og mase litt tydeligvis:)

Jeg skal ha lap fredag 23.jan, så det blir svært spennende. Gruer meg fortsatt, men aner et lite håp da jeg tenker at mange blir gravide i etterkant og dette kan gi svar på om noe faktisk kan være galt. Så langt skjønner ingen hvorfor vi ikke får barn og vi utredes hos spes i fertilitet så jeg regner med at de kan dette godt.) hehehehehe

Ringte Fertilitetsklinikken i sør i går ang ventetid; 4 mnd.

Jeg ringte legen min og han sa han skulle sende inn søknad innen få dager. Så ettersender de bare resutlatene fra lap i etterkant, men jeg kommer inn på liste og er i gang med min del av ventetiden.

Godt at noe skjer, for tålmodigheten min er slutt. Forsøkt lenge og er skikkelig sliten av å bli skuffet mnd etter mnd.

Har ikke hatt mensen de to siste mnd nå og ingen skjønner hvorfor. Kan ikke finne feil, så jeg håper la kan gi mer svar på hvilke medisindosering i forhold til ivf behandling vi bør i gang med om noen mnd.

Ring sykhuset og purr på time, si at du ønsker å stå på avbestillingsliste om det er noe du ønsker (folk som avbestiller pga mens eller ikek mulighet til å møte, da fyller de opp med andre som kan ta det på kort varsel). Det skaffet meg time 4 uker før opprinnelig time jf venteliste. Men hadde aldri fått det om ikke jeg maste litt:)

Lykke til, hold meg oppdatert. Jeg er sikker på at dette blir året der vi begge kommer i lykkelige omstendigheter:):):)

Skrevet

hei!

de fant litt spor av endometriose som de "brente bort". Da jeg pratet med legen etter operasjonen mente han at det vil nok ikke ta lang tid å bli gravid for deg nå, og det fikk han jo helt rett i! Håper det samme skjer med deg ;) VI skal inn til undersøkning på sykehuset i februar, vi har nå prøvd i over 1 år på nr 3..

Skrevet

Jeg håper de etter operasjonen kan gi meg en pekepinne på om det er noe galt eller om det kan være klart økt sjanse for å få spiren til å sitte.

Så gjelder det vel bare å ha sex ekstra mye i perioden etter, for å håpe at det bærer frukter:):)

Uansett; i og med jeg gruer meg så er jeg utrolig takknemlig for at dere deler erfaringer med meg, gir meg inspirasjon og håp om at dette kanskje er akkurat det som skal til for at jeg blir gravid:)

• 2 uker senere...
Skrevet

God morgen, to snart tre!=)

Beklagher litt lite aktivitet her inne i det siste, men jeg glemmer til tider at denne siden for oss sliterne finnes. Jeg leser som regel inne på "bli gravid".. Men nå skal jeg være flink å stikke innom her! Er så fint å kunne følge hverandre og dele erfaringer!! Det kan motivere og hjelpe veldig oppi denne prøvingen!

Hvordan går det?

Nå er det bare 3 dager til LAP for din del! Begynner du å glede deg litt også? Det gjør hvertfall jeg. Det er nok ikke så skummelt! Tenk så fint å kunne finne ut om hva det er som gjør oss barnløse!=)

Jeg har også fått time nå jeg også, den 04.02, så det er bare 2 uker til!

Ringte og maste litt på sykehuset, og da kunne jeg faktisk få time imorgen, men ettersom jeg har TR på besøk, så går det litt dårlig. Så vi satt meg opp onsdag om 2 uker!! Ser så fram til å få alt dette overstått!!

Selvsagt gruer man seg til et inngrep i kroppen, men tenk om dette virkelig hjelper oss på denne veien!! Det hadde vært herlig! Vi må krysse fingrene for hverandre=)

Håper virkelig på at dette er året for oss, masse lykke til på fredag! Krysser fingrene for at alt går bra med deg!

Klem

Skrevet

Hei 3 snart 2!

Jeg skal også ha lap 23.1." Gle-gruer" meg, men håper det gjør susen. Krysser fingrene for oss begge to. Flott å lese at flere har så gode erfaringer med lap. Hvordan ligger du an i syklusen din? Jeg er på dag 13/14 på fredag, altså midt i el-perioden. Det betyr at det ikke blir noen prøving denne pp da. Har forstått det sånn at en bør vente med sex ca en uke etter lap. Men, neste pp - da..... :-)) *håpe, håpe*

Masse lykke til på fredag, og med prøvingen fremover.

Skrevet

Hei til både 2 snart 3 og så gla' !!!

Åssen har dagen gått idag???

Jeg er så spent på å høre fra dere! Jeg sitter selv og gru-gleder meg til neste onsdag, da er det min tur! =)

God helg!

Klem

Skrevet

God morgen jenter! Lap i går gikk strålende. De fant ingen tette eggledere eller noe annet som skal tilsi at vi ikke kan bli gravide av oss selv. Det er vel bare å fortsette å stå på da, men samtidig prøve å senke skuldrene litt.

ØnskerBaby; Da jeg kom på sykehuset var det første jeg fikk smertestillende, så var det å skifte og få en seng. En sykepleier satte inn sånn veneflon (der de setter narkosen), også kom lege og teamet og fortalte hva de skulle gjøre osv. Slapp å vente lenge, og ble tatt som nr 2. Våknet rimelig groggy etter narkosen, men kom meg etter hvert. Hadde ingen smerter overhode. Fikk litt mat og drikke, og drøye 4 timer etter ankomst var jeg klar for hjemreise. Jeg var litt støl i magen i går, og litt veldig vondt i skuldrene, men gikk fort over med litt smertestillende. De gikk gjennom ett hull i navlen, også lagde de et lite tverrsnitt et godt stykke under. Formen føles fin i dag også, og bevegligheten er mye bedre. Det er så godt å ha det overstått. Masse lykke til neste onsdag ønskerBaby!!

2snart3; Håper det har gått bra for din del også. Vi får vel en liten oppdatering.

Ha ei fin helg!

Skrevet

Hei så gla`og Ønsker baby09

Så godt å føle at vi er fler! I går gikk det bra, er i kjempe form. Tok du i Sandefjrod, Så gla?

Jeg tenkte bare på samme dagen som meg, og alle sykhus gjør normalt dette en dag i uken:)

Operasjoenen gikk over all forventning. Hadde med ei venninne og vi fikk vente sammen på venterommet. SÅ etter å ha skiftet og fått piller fikk jeg gå tilbake til henne og skavle til kirurgen kom til forsamtale. Ei herlig kvinnelig kirurg som svaret på alle spm jeg hadde.Så kom de å hentet meg, og jeg gikk faktisk selv inn på operasjonsalen uten seng:)

Operasjonen tok litt lenger tid enn forventet på meg, grunnet problemer å få satt fast klemmen i livmorshalsen som skal sprøyte ut kontrastmiddel for å se at det flyter lett igjennom.

Eller åpnet de navlene og to hjelpesnitt. Våknet og reiste 1 time etter å ha voknet. Følte meg fin, bare litt støl og trøtt etter narkosen.

Dette er IKKE noe å gruer seg til, dette er langt unner hva jeghadde forventet skulle få vondt. Har ikke hatt særlige luftsmerter i skuldrene heller, så jeg har nok vært heldig.

Og ikke minst; mannen min behandler meg som en dronning og serverer meg alt jeg vil ha. Så dette er jo supert.

Må holde oss oppdatert du også, Ønsker babay98. Og jeg syntes det var artig å høre erfaringen din også, Så gla.

Når det gjelder hva de fant så var eggelederne litt glatte (ikke mye) men de brente noe hull for å få "bedre feste" for eggene.Og lurte på litt endo, men det var så lite at de var usikre på om det var det i det hele tatt og tok vevsprøve. Altfor lite å fjerne uansett, bare å se antydning til.

Skal bli spennende å se om dette gjør susen for å bli gravid.

Fikk beskjed av kirurgen om at jeg kunne ha sex akkurat når jeg ville, om jeg følte for det i morgen eller en annen dag. Er på dag 12 nå så jeg burde vel sette i gang til uken for å se om det er fristende nok.

Så da gjelder det bare å kjøre på....

Lykke til til alle:)

Skrevet

Hei to snart tre! Så flott å høre at alt gikk bra med deg også, og at formen er bra. Her er det også oppvartning fra sambo. Deilig, men han er flink til vanlig også egentlig. I hvert fall på helgene.

Jeg var i sfj ja :-) Var det der du også var? Jeg møtte opp 0730 og reiste hjem litt før 12. Var nr 2 som ble tatt. Jeg fikk også gå selv inn til operasjonssalen. Vi var 3 stk som lå der fra morgenen av. Litt før jeg skulle reise mener jeg det kom en fjerde inn på rommet. Senga nærmes korridordøra...

Jeg glemte og spørre om dette med sex, men det kan vi altså ha ja. Trodde vi måtte vente noen dager jeg...Jeg er på dag 15 eller 16 i dag og har som regel el i disse dager.... Men, en hel akt med sex tror jeg ikke kroppen greier, men kan jo gjøre det litt enklere...he, he...

Skrevet

Ha ha, ja verden er virkelig liten.....

Jeg møtte opp i Sandefjord kl 09.30 og gikk inn til operasjon kl 11.30. (hjem 14.30).Så ei som ble trilla tilbake når jeg annkom, kanskje det var deg...:)

Godt å ha det oversått. Håpet har økt for å bli gravid, og søknad om prøverør er allerede sendt så nå gjelder det bare å vente på samtale i Porsgrunn om et par mnd.

Jeg har også en mann som vanligvis er veldig flink til å varte opp og til å servere både mat og omsorg, men det merkes ekstra godt når mann bør ta det litt mer rolig enn normalt selv og virkelig bare nyte ekstra omsorg:):):).

Skrevet

Det var nok hun som ble tatt som nr 1 som ble trillet tilbake da. Jeg tuslet inn ca 0940. Så dere har søkt ivf ja. Vi søkte i Porsgrunn vi også, men jeg er nok blitt for gammel.... Vi får se om det blir privat ivf etter hvert, men nå skal vi bare prøve på gamle-måten en stund til. Har hatt en god pause fra prøvingen nå, ca 2-3 mdr. Ble utrolig mye stress, og jeg ble bare deppa, sliten og drit lei. Men, nå går vi på med friskt mot igjen. Krysser fingrene for at vi lykkes etter hvert begge to. Ha ei fortsatt god helg da, og bare la mannen fortsette å stelle godt med deg :-))

Skrevet

Ja vi får holde motet oppe og forsøke så snart lysten til å ha sex kommer igjen. Mange som sier de blir gravide direkte etter, så det er jo verdt forsøket å strekke seg litt lenger. Selv om det i lang tid har vært mer forplantning enn sex på soverommet:):):)

Synd det ikke evt ser ut til at dere kan få ivf i porsgrunn, men skulle det ikke gå på den naturlige måten nå så er det jo mange andre alternativer privat ogi utlandet. Har du noen barn fra før av?

Selv har vi ingen, forsøkt i snart 3 år og er slitne av å bli skuffet mnd etter mnd. Så fungerer dette ikke før ivf står for døren om et par mnd, så får vi gå videre med neste steg i Porsgrunn.

Men hadde jo håpet å få dette til på en naturlig måte (er så redd sprøyter, hehehehe), men livet er ikke like rettferdig.

Har venniner som bare "rister trusa" for å få det til, mens jeg sliter max bare for å bli gravid i det hele tatt..

Lykke til, hold oss oppdatert videre. Hadde vært hyggelig om flere av oss som tar lap nå ble gravide og oppnådde målet vårt, ingenting hadde gledet mer..

Skrevet

Hei hei to snart tre! Koselig å holde kontakten fremover, og følge hverandre. Håper virkelig lap har gjort susen. Vi har også vært prøvere i over 3 år, men jeg har jo vært gravid 2 ganger i denne tiden, men mistet. Skjønner veldig godt at dere er slitne. Jeg fikk avslag i P i høst. Har rundet 40 :-( Hvor gammel er du?

Har skrevet en del i profilen min om alt vi har vært igjennom. Fra før har jeg to barn fra et tidligere forhold. Jente på 12 og gutt på snart 19 :-) Sambo har imidlertid ingen, og vi ønsker oss veeeldig et barn sammen. Jeg har også venninner som blir gravide i tide og utide..To av dem tok abort i sommer...Det føles litt urettferdig må jeg innrømme.

Ellers begynner jeg å komme meg etter lap. Nå er det bare å vente på tantebesøk om en snaue 14 dager. Sånn ca rundt den 7. februar. Jeg har cb's fertilitetsmonitor, og selv om den ikke har vært til hjelp tidligere, forsøker jeg med den igjen. Vet vi har truffet el nesten alle måneder uten klaff....

ØnskerBaby; Er det nå til onsdag du skal på lap? Som "to snart tre" skrev er det ikke noe å grue seg til. Masse lykke til, og hold oss oppdatert da :-)

Selv om det er trist at noen må slite så lenge, er det en slags trøst at vi er flere i samme båt. Godt og kunne utveksle litt erfaringer, få utløp for frustrasjoner, sinne og nedstemthet. Blir litt spennende og følge hverandre fremover. Håper vi alle om ikke lenge kan la jubelen stå i taket.

Gleder meg til å høre fra dere igjen!

Skrevet

Hei Så gla`

Jeg kan ikke komme med mange erfaringer på barn eller graviditeter, aldri vær gravid og har da som du skjønner ingen barn fra før. Er 32 om ikke lenge, så nå er det på jammen på tide. Vært gift i flere år og forsøkt i snart 3 år. Men aldri den blå etterlengtet streken på "pinnen" her hjemme.... Og er jo redd for om den først skal vise gravid, så er jeg da redd for å miste når jeg først har klart å bli gravid etter så lang tid....

Men må tenkte positivt, det gjør jeg alt for å jobbe med hver dag:)

Skjønner godt hva du mener om at venner blir gravide så snart de "rister på trusa", irriterende for en sliter og roten tilmye misunnelse som holdes inne for min del.

Men tenker at jeg håper det skjer meg en gang, spes når de ikke finner grunner til at jeg ikke skal få det til-

Kjempe artig om vi følger hverandre. Dele erfaringer, gleder og frustrasjoner er viktig - ikke minst gi hverandre håp:)

Hold meg oppdatert på hva som skjer videre, både du og Ønsker baby09.

Lykke til på lap, Ønsker baby09!!! Det går myyyyyye bedre enn du forventer:)

Hold oss oppdatert om hvordan det gikk med deg til onsdag da!!

Klem fra To snart tre, som ønsker seg en baby mest av alt her i verden:)

Skrevet

Heihei!! :)

Så ålreit å kunne ha en tråd hvor vi holder hveranfdre litt oppdatert etter LAP :) Håper at vi får denne søte lille spiren(e) til å sitte nå.

Gru-gleder meg veeldig til onsdag! Skal jammen meg bli utrolig godt å få det overstått!

Skal oppdatere så fort jeg har muligheten, jenter :)

Til-lykke-alle-sammen-klem

Skrevet

Hei jenter!

Lykke til i dag ØnskerBaby! Håper lap'en gjør susen :-D

to snart tre; Hvordan ligger du an i syklusen, er dere klare for ny runde med prøving? Skjønner at du vil bli bekymret for å skulle miste om du blir gravid. Men, selv om dere har vært prøvere lenge, tror jeg ikke det har noe å si i forhold til risikoen for abort. Siden du har tatt lap nå, har du vel vært igjennom de andre prøvene ved utredning. Får håpe dere greier det på egen hånd ganske kjapt, ellers er det jo ivf neste. Du skal se at det blir spire i løpet av våren :-)) Vi har også vurdert ivf, men siden jeg er 40 år, må vi koste alt selv. Med tanke på at jeg har mistet to ganger tidligere, er risikoen for å mislykkes ved ivf veldig stor. Mye penger, og sjansene for å lykkes er veldig små...

Jeg venter tantebesøk nå i løpet av de nærmeste dagene og hadde jo tenkt at etter det besøket, da skulle det prøves. Men, Har vært i skikkelig dårlig form i en 14 dagers tid. Jeg har høyt blodtrykk og måtte bytte medisiner for 14 dager siden. De hjalp ikke en dritt, og har hatt ubehagelig og farlig høy puls disse ukene. Også hatt et par anfall med smerter i bryst/hals som legen tror er angina. Hjelpes....Fått nye tabletter, og håper inderlig dem hjelper.

Ja, ja...det var liten oppdatering her i fra. Nå ligger nok ØnskerBaby og er klar for lap...Lykke til igjen :-)

Klem

Skrevet

Heisann!

Idag er da LAP unna gjort.. Litt godt på mange måter!

Men fy og vondt det gjør i magen og skuldrene mine nå (jeg er en liten pingle når det gjelder smerter.. hehe)

Har putta innpå paracet siden jeg tok inngrepet pga luftsmertene.. Er helt mega oppblåst innvendig!

Nå har jeg nå hvertfall fått en "diagnose"..! Har litt endometriose, og det kan jo da føre til at det tar lenger tid å bli gravid. Det var ikke mye endo, men var litt arrvev eller hva legen kalte det, var litt svimete etter narkosen, så fikk ikke med meg alt helt 100%..

Legen hadde ikke fjernet noenting ettersom det var såpass lite og at han kunne se at det er mulig å få det til på den naturlige måten, selv om det kan ta litt tid.

Men har det ikke skjedd at spiren fester seg innen 1 års tid, så anbefalte han meg at vi skulle kontakte sykehuset i Trondheim for eveutelt prøverør hvis vi ønsker barn fortest mulig. Men nå skal vi gjøre hva vi kan for å få et litt mer avslappet forhold til denne prøvingen! Ta det med ro og bare nyyyte hverandre :)

Så skal bli spennende å se fremover hvordan dette går! Hadde blitt verdens lykkeligste om det klaffer neste pp! Det er jo ikke umuligt.. Egglederne var forresten åpne, så den blå vesken driver å renner ut igjen.

Krysser fingrene for oss for at vi skal få dette til fromover!! :)

Nattaklem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...