Gå til innhold

Sex etter fødsel :-P dn va nesten like "god" som dn vi hadde for å få fortgang i fødseln (hjalp ikke) me rier å greier :-P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanke helt si at d va dn store nytelsen nei, hehe :-P

Æ blei jo sydd alle veia å opp i mente så va litt småredd for at d sku revne når vi hadde sex, men alt e jo grodd da så vakke problem ;-) Å gubben syns kanskje bare tanken på alt å ikke minst den grusomme sexen vi hadde sist gang så han syns heller ikke d va d store :-P

Men va ikke ondt da, men må innrømme at da han trakk sæ ut va d bedre :-P hihihi... men har jo så løst å pule!!! Nån me erfaringa? Vil d kanskje bli bedre om vi gjør d jevnli eller vil d være best å vente 1 uka eller 2 ? :-)

E 3 uka sida æ fødte :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var tidlig.. vi venta vel 6 uker, synes ikke det var no særlig da heller.

Skrevet

Vi var tidlig ute med begge barna. et par uker ca. Med første var det ikke helt det store, men ikke vondt, men med andremann var det godt. Ble ikke sydd eller noe siste gangen da. Men skal sies at selv om vi var kjapt i gang så var det ikke noe som skjedde hver kveld. Ble bare bedre og bedre, men har man masse sting kan det sikkert være best å drøye den litt lenger.

Alt ettersom hva man ønsker og har lyst.

Lykke til!

Skrevet

hjelp, det var tidlig!! jeg revna ikke noenting, fikk bare 4 pyntesting, og her har d gått 6 uker siden føddsel, og jeg kunne ikke tenke meg noe sengehygge nå, og heller ikke på en lang stund...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...