Gå til innhold

Sønnen på 6 mån. sover på magen hele tiden . Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 6 måneder nå og har sovet på magen siden har begynte å snu selv når han var 2 måneder. Uansett hvor mange ganger jeg snur han på ryggen så snur han seg tilbake med en gang...Flere som har det slik? Det som er bra at han sover veldig bra om natta, ca 9-11 timer uten å våkne. Jeg var bekymret for krybbedød og måtte sjekke han ofte men helsesøster sa at så lenge han kan snu seg selv er det ikke fare for det.

Skrevet

Det er det jeg og har fått høre, Så lenge de snur seg selv er det ikke noen fare, da klarer de å snu seg om de skulle få puste vansker og. Min gutt ligger best på siden, har aldri snudd han etter han har snudd på seg selv, noen ganger ligger han på magen.

Jeg er ikke inne å sjekker han på kvelden når jeg legger meg engang, dette fordi han alltid våkner hvis jeg går inn til han

Skrevet

slapp av dette er helt vanlig. Min gutt sover på magen hele tiden. De begynner å bli store gutter nå. Jeg liker heller ikke å ligge på ryggen, så da er det jo ikke rart om noen babyer også liker å ligge på magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...