Gå til innhold

Erfaringer med pingpong-online.de


Heldig mamma til ♥to gutter♥

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva slags erfaringer dere har med å bestille derfra? Vurderer å bestille både vogn med utstyr og bilsete. Hvor mye kommer i tillegg til prisen som oppgis? Mva på 25% + frakt/fortolling? Leveringstid? Hva med reklamasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139202863-erfaringer-med-pingpong-onlinede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gode erfaringer derfra, har bestilt to vogner.

Den prisen som er oppgitt, er inkludert tysk moms, som er 19%. Så du kan plusse på 6%, så får du den totale summen inkl. norsk moms. Frakten har lagt på ca 21 euro når vi har bestilt, men leveringstiden er lang... 6-8 uker minst tror jeg..

Når det gjelder reklamasjon vet jeg ikke, for det har ikke vært altuelt for oss. Men de er veldig greie å ringe og snakke med!

Jeg har også bare positive erfaringer. Bestillt mye derfra. Alt er kommet som lovet.

Lang leveringstid, ja! Men det er også oppgitt med uthevet skift. Så man må jo selvsagt bestille i tide ift behov.

Kjenner flere som har bestillt uten problemer.

Har man event spørsmål el klager så må man ringe. Ikke skrive email. Tror en del kvier seg for å ringe og har derfor dårlige erfaringer da de er relativt dårlige til å svare på mail. Har selv vært ute for respons på timen og ingen respons.

Pingpong gjør det godt på nordmenn og jeg anser dem som en seriøs nettbutikk.

  • 2 uker senere...

Jeg kommer aldri til å bestille derfra igjen, eller vil heller ikke anbefale den til andre!

 

Jeg bestilte bag til vognen vår for 12 uker siden, den skulle sendes etter 4, men det skjedde aldri.

De virket å ha bra service første ukene, de ga oss ingen melding om at det var forsinket men svarte oss rask på mail.

Deretter fikk vi svar hver uke om at den ville bli sendt neste uke. Vi sitter her fortsatt uten vognbag, og de har sluttet på svare på henvendelser for flere uker siden...

 

Nå er det 1 uke til termin og vi må ut og finne en hvilken som helst bag, så vi får ikke tak i den vi virkelig ville ha. Og så må vi jobbe for å få tilbake pengene, og det er ikke bare-bare når de ikke svarer..

Jeg har dårlig erfaring herfra. Bestilte vogn, bilstol og en del vogntilbehør fra pingpong våren 2007. Det tok to måneder å få det jeg bestilte, men det kunne jeg leve med. Da varene omsider kom og jeg pakket opp var alle tingene hele og pene, men det manglet vognposen jeg hadde bestilt og betalt for. Sendte en mail om dette, men fikk ikke svar. Gikk ut ifra at den ble levert i egen forsendelse, så jeg ga det et par uker før en ny mail ble sendt. Fikk heller ikke svar på denne. Etter dette prøvde jeg å ringe, men fikk aldri svar. Sendte også utallige mail uten å få respons. Så vi ga opp. Gidder ikke å bruke mangfoldige timer på de 700 kronene vi har tapt. Men det er kjipt nok til at vi aldri gidder å bestille derfra igjen...

Annonse

Da skal bagen vår endelig være sendt. Men om vi faktisk får den, og det er den vi skal ha, det tror jeg ikke før jeg ser det!

 

Virker som en del bestiller og mottar leveransen uten problemer, men der det først oppstår problemer sitter man fint i det. Og det er tross alt dyre varer det som oftest er snakk om her.

 

Det å måtte bruke masse tid og penger på å ringe til utlandet for å purre på en vare, det er ikke holdbart.

Nettbutikker som kun unntaksvis svarer på mail når det passer dem, ser jeg på som svært useriøse.

Hele greia virka dønn useriøst på telefon med dem også.

 

Jeg står fortsatt inne for at her kommer jeg aldri til å handle igjen, og vil fraråde andre å gjøre det også.

Jeg har bestilt 3 ganger derfra. De er billige men det er et par ting man må vøre obs på

 

-det er lang leveringstid

-ligg unna en som heter roland, han er ikke god på service

-RING ikke send mail, de er megatreige på mailhenvendelser! Har opplevd også å ikke få svar, særlig når det er noe. Manglet også et bilsete og noe stæsj. Ikke noe problem når jeg fikk dem på tlf, alt ble sendt

-De er helt klart en seriøs butikk, så ingen krise med pengene, men man må ha god tid

 

For å oppsummere, hvis det er jo så RINGRINGRING

Anonym 15:38

 

Hvis du leser obs-punktene dine en gang til så ser du at det ikke finnes samsvar mellom de og det du skriver tilslutt: "De er helt klart en seriøs butikk"

 

En seriøs butikk klarer å lever innen rimlig tid.

En seriøs butikk holder styr på sine ansatte så en ikke trenger å ligge unna noen Roland.

Og en seriøs bedrift svarer også på henvendelser på mail og krever ikke at kunder skal bruke masse penger på å ringe for å etterlyse varer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...