Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er i 14. uke nå, og trodde vel at dette kom litt for tidlig. Det kom som kastet på meg denne helgen. Har gått en del uker med vondt i ryggen, men ikke noe som har slått meg ut. Har gjerne blitt bedre utover dagen. Men denne helgen så virker alt håpløst. Plutselig så har jeg så vondt at jeg vet ikke om jeg skal sitte, stå, gå eller ligge. I to netter nå så har jeg våknet hver gang jeg skulle snu meg.

Det vonde sittet i korsryggen og ned mot bena. kjenner det både på innsiden og utsiden av bena. Føler at jeg må skifte stilling hele tiden når jeg sitter. Etter å ha sittet i 5-10 minutter så klarer jeg nesten ikke å reise meg opp fra stolen.

Har et barn fra før av, og i den graviditeten var jeg i utrolig god form. Ingen plager i det hele tatt. Virker som jeg får igjen denne gangen. Kan jo kanskje ha noe med alderen å gjøre også da.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139202811-er-dette-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Du bør nok gå til legen og få en henvisning til fysioterapeut. Da kan han sjekke opp om det kan være bekkenløsning eller bekkenlåsning. I og med at det sitter i korsryggen kan det være en låsning. Det er viktig å ringe rundt og sjekke ulike fysioterapeuter for å høre om de har erfaring fra å behandle dette. Eller hør med andre i samme område om de vet om noen som er gode på området.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...