kitty08 Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Er dette en fase? Noen andre som har det sånn plutselig på denne alderen? Ellers ligger hun mørkt og stille og jeg prøver å gi henne så mye mat som mulig om dagen,så tror ikke hun er sulten (får ikke mat om morgenen før kl 6.30). Tar henne aldri opp i senga vår.
Gjest Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Min har begynt sånn også.. 9 mnd og 2 dager.. dvs det var en dag med 4:30, eller så går det mellom 05 og 06.. tidlig nok. Håper også det er fase, det er jo ikke menneskelig å stå opp så tidlig. Jeg har prøvd å ta han over i vår seng, men da er han helt propell. Men tror en av grunnene er at han har begynt å bæsje på den tiden, og da sovner han ikke igjen, blir lys våken av den bæsjingen... Er mye tenner på gang om dagen, så jeg håper det går over og at det er grunnen.
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Tulla vår hadde det også sånn i en periode da hun var så gammel. Hos oss hjalp det å gi mere mat senere på dagen. Vi gir som oftest middag senere (i 17-tiden) og et mellommåltid hvor hun før hadde middag (i 15-tiden), eller vi gir middag som før og et mellommåltid en times tid før hun får kveldspupp.
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 PS. Hun virket heller ikke sulten selvom hun våknet tidlig, men hadde litt mistanke om at kveldspuppen ikke lenger var nok. Vet jo ikke om det hadde gått over av seg selv om vi ikke hadde gjort noe.
kitty08 Skrevet 30. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2008 mer mat senere på dagen er notert som tips :-). Men hun spiser som regel godt med grøt rundt 17.30-18. Og så tilbyr jeg kveldspupp,men det vil hun ikke ha.
RødRev Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Min er 10 mnd, og han våkner grytidlig innimellom her også.. Vet ikke om det jeg gjør funker, men har bestemt oss for at kl.seks er morgen, før det forsøker vi så godt vi kan å la han ligge å bable eller sutre. Men dersom han gråter skikkelig går mannen inn til han og forsøker å roe han. Visstnok vil dette regulere seg selv etter hvert dersom det ikke er så attraktivt å våkne tidlig.. så det verste man gjør er nok å komme med pupp eller ta opp i sengen etc. Men litt trøst og en sutt evt litt vann, tror jeg er lurt.
kitty08 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2008 vi gjør det samme som dere, Bergensjente. I utgangspunktet har vi sagt at 6 er morgen og før det bare smokk ... men når hun begynner å skrike skikkelig så står vi opp. Og som sagt, verken pupp eller opp i senga som belønning ... Nei, håper det går over snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå