Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Temnkte å kjøpe ecco,er det noe som er like bra og kanskje billigere?burde hun ha 2 par vintersko?
ambujenta Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 jeg har akkurat kjøpt Sorel. kostet 500, trenger ikke tykke sokker i dem når det er normalt kaldt ute praktisk. de er kjempevarme og lett å få på. synes jeg da...
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 vi har kjøpt viking goretex og er kjempefornøyd
fox`y Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Jeg har kjøpt rådis skoene fra din sko:) er kjempe fornøyd med de jeg og gutta er varm og god på bena.lette å få på oxo.
Gjest Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 heisann Når du skal ut å kjøpe sko til den lille... så ta med deg den lille og prøv skoene på barnet.. Det er ikke sikkert ecco er noe fint på ditt barns fot.. kan være at ponny, viking, geox eller skofus er det du må ha. tror de fleste vinterskoa er bra.. men mye avhenger av foten til barnet...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Det holder med ett par og det er bedre å kjøpe et par skikkelige sko enn 2 halvdårlige. og viking gore tex er virkelig bra.
salamander Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 G.T.tex 399 på økonomisko. kjempe fornøyd. lærte å gå ute med de også. foret og vanntett.
Barbafin Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 Vi har Ecco Gore Tex og er kjempefornøyd.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 Skriver under denne :-) Forskjellige ben trenger forskjellige sko. Tror det meste er bra. Se etter lette sko som du kan lett kan bøye og vri, men som samtidig gir støtte og sitter godt på foten. Jeg valgt å kun ha en tex-sko i en eller annen form, med litt impregnering holder det i all slags vær. Skulle det bli krise og skoe blir våt oppi av en eller annen grunn, så tar du bare en plastpose rundt sokken til hun kommer hjem og du får tørket de.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 Vi har Geox de er kjempetøyelige i sålen, men gir støtte i skaftet. Fint for små føtter, min sønn er 1,5 år :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå