-MtG- Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Jeg har 40 dager til termin og jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre om magen vokser mer nå. Da klarer jeg nok ikke å levere og hente lillegutt i barnehagen mer, og ikke orker jeg å ha han hjemme. Vondt, slitsomt og ekkelt å få på meg og han sko og klær, ikke kan jeg sitte på gulvet sammen med han og jeg klarer nesten ikke å plukke opp ting fra gulvet. Kan heller ikke ha små'n på fanget, da blir jeg kvalt. Hvordan skal dette ende?
Kakebakesøte Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Huff, jeg føler veldig med deg. Jeg har fremdeles graviditeten friskt i minne. Om den vokser så mye mer husker jeg ikke (ja, kanskje ikke så friskt i minnet likevel ), men du kan jo være heldig med at lille babyen i magen legger seg til (fester seg) slik at du får litt pusten tilbake og ikke føler du blir kvalt. Lykke til og selv om det er skikkelig kjedelig å høre så kan du ikke annet enn å holde ut. Gulrota er ikke så langt unna da
-MtG- Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 Tusen takk:) God å få litt medfølelse ihvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå