Ruttitutt :-) Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Snuppa her har vært veldig lettvin, sovnet med en gang vi har lagt henne i vogna inne og ute, og bare ligget å kost seg og tittet da hun har vært våken. Men nå, hun er 3 mnd om 3 dager, så hylskriker hun da vi triller, og da vi prøver å legge oss om kvelden. Og hun har veldig liten tålmodighet da hun er våken...blir fort survete. Tror ikke hun har magevondt eller noe. Er det fler som har blitt sånn rundt denne alderen? Trodde ting bare skulle bli lettere jeg....men der tok jeg feil.
vannmann84 Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Gutten min er litt lik jenta di. Han sover godt om natta , men det er en kamp å få han til å sove om dagen. Før sov han MASSE. Han er superblid så lenge noen underholder ham, men klager og skriker hvis han må ligge mer enn 10 min alene. Sinnsykt slitsomt!!! Han har nettopp fylt 3 mnd og det har vært slik i ca 10 dager nå....
lillespire08+10 Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 jojo, kjenner meg igjen. Ei uke før lillegutt ble 3 mnd ( er 3 1/2mnd nå), så forandret han seg. Hylskreik når vi la han for kvelden, og kunne hylskrike et par ganger på natta. Ingen tegn til magevondt, hadde nettopp fått mat osv... men er på bedringens vei nå, så forhåpentligvis bare en fase:) HS sa at de gjerne kunne endre seg litt ved 3-4 mnd alder, for så å gå tilbake til slik de var før. Hvor lenge varierer vel... men noen uker kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå