Gå til innhold

noen gode råd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lite melk,har hatt det hele tida...noen som vet om det er noe man kan spise eller drikke for å få mere melk??

Skrevet

Hei, drikk mye spesielt vann. Spis ofte............... dersom barnet ditt ikke suger så ofte kan du pumpe deg annen hver time for å øke produksjonen. Det har jeg gjort og det har funket for meg i hvertfall;-)

Lykke til!

Skrevet

han suger ofte,er så rart.har såå masse på natta,men når morgenen kommer er det veldig lite,og det er det forsåvidt hele dagen og.

har gitt han mme i tillegg siden han var 2-3 uker,amma ofte men fikk ikke merav den grunn.men da fikk han ca 2 flasker også var resten mm,nå er det flere flasker for han blir jo ikkke mett.jeg regner ikke med at jeg kan fullamme men jeg vil ha melka tilbake:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen sier at vørterøl eller munkholm skal hjelpe. Jeg fikk Afipran av legen, da steg produksjonen veldig - men måtte gi opp amminga likevel til slutt for det viste seg at det var snuppelure sin sugeteknikk som var problemet. (Fikk ikke nok i seg selv om det var melk i puppen, pluss at produksjonen ikke ble nok stimulert)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...