Gå til innhold

Det var det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rugedag 11, men ingen vits i å teste mer, jeg blør som en foss.

Da gjelder det å tenke positivt frem til neste forsøk.

Kan jeg begynne med spray igjen på neste mens? Eller må jeg vente til syklusen etter?

Håper det går bedre med dere andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit, men godt du tenker på neste forsøk. I utgangspungtet kan du starte m spray v neste mens, men på riksen må du vente ti neste der igjen. jeg vet at de vet rivate klinikker starter med det samme igjen;) lykke til.

Skrevet

Så utrolig leit Sarah70! Positive tanker er viktig:)- det ordner seg til slutt! Jeg er på rugedag 10, har ikke hatt noen antydninger til blødning, men føler på meg at mensen lurer rundt hjørnet. Jeg spurte når vi evt kunne starte med neste forsøk hvid det gikk galt nå, og da fikk jeg beskjed om at det burde gå en syklus i mellom, slik at kroppen fikk tid til å ta seg inn igjen! Mitt neste forsøk blir evt fryseforsøk..... MEN- jeg håper jo selvfølgelig fortsatt.

Skrevet

huff så trist sarah70, men godt du kan se frem til neste forsøk og glede deg til det! trøsteklem fra meg

Skrevet

Takk for trøstens ord, jenter. Jeg prøver å tenke på gode ting, men det er ikke så lett. Bedre ble det ikke av å få to gla'meldinger om gravide venninner denne uka, de vet ikke at vi driver med ivf og lurer på om "vi kommer etter". Hadde vært verdens beste julepresang å kunne si at vi også var gravide.....Sånn ble det ikke, men vi prøver igjen!

Skrevet

Dette var kjempe triste nyheter:8 Livet er ikke alltid på "vår" side. Jeg håper du klarer det ved neste forsøk og at du snart få starte på nytt igjen

Skrevet

Huff-det er jommen ikke greit når forsøk går på ræva.

Jeg håper det går greit med deg og at du reiser deg igjen.

Heldigvis har du klart det en gang før,så jommen skal du klare det igjen :o)

Lykke til !

Skrevet

Det va itj nå arti å hør nei. Men tenk fremmover,,på neste forsøk.

Håpe det går bra te dåkk da.

klæm

Skrevet

det var kjempetrist, Sara70. Trøsteklemmer til deg og lykke til med neste forsøk! Flott at du allerede klarer å se frem mot det!

Klem

Skrevet

Å nei, utrolig kjipt. Håper du finner styrken til å begynne på nytt.

Det går bra til slutt, men veien er tung og kronglete i blandt...tenker på deg...

Skrevet

Hei Sarah!

Det var trist å lese. Håper du snart kan se frem til neste forsøk, dere vet jo at dere kan, siden dere har barn fra før:0)

Både Medicus (privat) og stOlav (offentlig) har sagt til meg at det optimale er 3 menser mellom hvert forsøk da det er en veldig påkjenning for eggstokkene disse hormonene. Du får kontakte klinikken og høre hva de sier.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...