Gå til innhold

Det renner SALTvann ut av nesa mi... hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det må jo være tårer eller noe som har funnet veien ut av nesa? jeg er forkjøla og snyter meg hele tida, plutselig begynte det å renne noe annet enn snørr.. det så ut som vann, jeg fikk litt i munnen (det rant VELDIG) og det smakte saltvann...

Akkurat som tårer smaker.. veldig ekkelt, det svir i neseboret også..

hjelp anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kroppens væsker ER salte;)

Det er nok bare at du er forkjølet, og deler av snørret er flytende. Det er helt normalt:)

Skrevet

det svir helt opp til øyet da...

Det er ikke flytende, det er jo helt rennende som vann...

Skrevet

Hei jeg pleier også å få sånn som deg i perioder. Men jeg er allergisk, vet ikke om du er det, og spesielt om sommeren eller om jeg er veldig forkjølet så kommer det. Helt plutselig uten forvarsel, bare renner... Er ekkelt og svir veldig, men går over etter en stund... :)

God bedring

Skrevet

ikke for å skremme deg...men det KAN jo være spinalveske.... :s

Skrevet

Du har ikke hatt litt vondt i bihulene? Da pleier det ofte å komme slikt du beskriver, iallfall hos meg! Helt tyntflytende, vannaktig greie. Helt ufarlig, og viser bare at bihulene begynner å normalisere seg igjen. Er vel ofte litt betennelse i "vannet", derav smerten i neseboret.

Skrevet

Nei, herlighet! HI er FORKJØLET, og da er slik "vannvæske" faktisk normalt. Der er kanaler som kobler sammen øyne, nese OG ører, slik at væsken fra de tre stedene samles i svelget. Og det HI beskriver, er vanlig at det kommer fra bihulene i nesen.

Trenger jo ikke skremme livet av folk her inne. Tenk litt før en skriver. God regel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...