Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Jeg er førstegangsmamma, og vet ikke helt hvordan det fungerer i barnehager. Jeg ser at noen barnehager har flere plasser på småbarnsavdelingen enn på storbarnsavdelingen. Kan man da risikere å ikke få plass når barnet skal over på storbarnsavdelingen, og må ev. være lenger på småbarnsavdelingen?
Snupi27 Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 heisann =) jeg jobber i barnehage.. har barnet ditt plass på små barnsavd er det garantert plass på store barnsavd etterpå, så det er ikke noe å beymre seg over =) de er på småbarnsavd fram til de er 3 år og ikke mer.. det der fikser barnehagen glatt =)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Tusen takk for svar! Da slipper jeg å bekymre meg for det heldigvis. HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Noen småbarnsavdelinger går over til å bli blandete avdelinger... kommer an på barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Du er garanert plass på storavdeling fra høsten det året barnet ditt blir 3 år, men som min eldste som er født tidlig på året så var han på småbarnsavd til han var 3,5 år.. Noe jeg syntes var litt lenge for bortsett fra en som var på samme alder så var alle godt over ett år yngre enn dem. Så det ble litt kjedelig på slutten. Hvis noen slutter midt i barnehageåret kan noen barn flyttes tidligere over på storavd, men det går på hva slags kapasietet barnehagen har da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå