Gå til innhold

Nå er det ordentlig vondt å tisse! Noen andre?, ikke urinveisinfeksjon...

to_tette?

Anbefalte innlegg

Spesielt om kvelden!

det er akkurat som det slår knute på seg der inne!

sjekket for litt over en uke siden om jeg hadde urinveisinfeksjon, men hadde ikke det da ihvertfall.

det har jo vært litt ubehag før og, har tenkt at livmoren klemmer på blæra, var sånn mesteparten av forrige svangerskap og.

Men nå har det blitt ordentlig vondt, og jeg lurer på om det kan være noe i veien. dette er ikke vanlig ubehag med klem på blæra

Nå er jeg litt bekymra, har jo hørt om de som har fått alt for tidlig fødsel pga urinveisinfeksjon!

på mandag bestiller jeg legetime, men nå lurer jeg på om det er noen andre som har opplevd noe lignende.

Fortsetter under...

Skader ikke å drikke tranebærjuice morgen og kveld selv om du ikke har fått konstatert urinveisinfeksjon.

Jeg kjenner symptomene før de slår ut på tisseprøvene hos legen, og behandler meg selv - for å unngå at det blir skikkelig vondt...

Tips: tranebærjuice, som sagt... og kjøp tyttebær. Disse får du fryste på butikken, og spises som de er.

Mye vann og te (grønn om du er gravid, kanskje?) og ikke for mye sukker, det har motsatt virkning...!

Pass på så du ikke fryser.

Om livmora trykker på blæra ( vet hvordan du har det...) er det kanskje ikke mye å gjøre med akkurat det, bortsett fra å kjøpe dopapir, man må jo hele tiden - og får til syv dråper...hehe. men forhindrer du mer problemer enn akkurat dette har du jo kommet et stykke på veien...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...