Gå til innhold

Å gi bilder av barna sine i gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om det?

Til besteforeldre, onkler/tanter, venninner?

Skrevet

Lurte på å gi et fint, lite bilde (fotografbilde) til bestevenninna mi...hun har ikke barn selv.

Skrevet

Vi har vært hos fotograf og gir dette til besteforeldrene.

Skrevet

Har bestilt fotokaledere av junior til alle besteforeldrene i år. Tror det er en både nyttig og hyggelig gave.

Skrevet

Mamma og pappa har ei venninne hvor vi i alle år mottok bilder. søtt de første årene,men ikke når hun begynte og komme opp i ungdomskole alder,men legosveis,rødt hår og fregner. Vi fikk passbilder i en slik liten ramme. Bare av dattera og ikke de andre sønnene:p

Skrevet

Til besteforeldre ja, venninner nei.

Jeg er i alle fall ikke interessert i å ha noe bilde av venniners barn hengende på veggen. Helt ok å få se bilder av de, og kanskje ha i album, men ikke som julegave..

Skrevet

Til besteforeldre og oldeforeldre er det helt greit. De pleier jo og spørre etter det og. Men venninne! Nei, en barnløs venninne er nok ikke veldig interessert..... hun smiler fint og sier takk, men veldig stas er det nok ikke.

Skrevet

Kanskje til besteforeldre, men jeg syns det er litt kjipt å bare gi ett bilde.

Skrevet

tanter og onkler kommer nok heller ikke til å henge de på veggen.

Iallefall jeg og alle jeg kjenner har lite fotografier på veggene. Skulle jeg hatt det hadde det iallefall blitt av mine egne barn og ikke niesene og nevøene mine.. !

Men besteforeldre får uansett om de vil eller ikke :P

Skrevet

Til besteforeldre og tanter og onkler, ja! Men ikke til venninner.. greit om det er et bilde som er på et kort da, men det blir jo litt annerledes..

Skrevet

Jeg er stolt tante og vil gjerne ha bilder av tantebarna mine på veggen sammens med mine egne barn! Et sett besteforeldre skal få bilde til jul, de andre vil ikke ha bilde på veggen så da får de bare ha det så godt! ;)

Skrevet

Gir gjerne til besteforeldre, de blir veldig glade for det..

Tanter/onkler fikk fotobok, det blir jo ikke det samme som bilder..

Ellers så takker jeg gladelig for bilder av mine tantebarn, og henger de opp på veggen =)

Men venninner kunne jeg ikke gitt bilder..

Skrevet

Vi gir fotografbilde av knerten til bestteforeldrene, oldemor og de av tantene og onklene som vil ha det. Gidder ikke gi til de som ikke henger de opp likevel.

Jeg skulle gjerne fått spørsmålet før jeg fikk bildene av mine tantebarn, for hos oss ligger de og støver ned i en skuffe, synd at noen av våres svigersøsken/søsken har brukt flere hundre kroner på fotografbilder til oss som ikke kommer på veggen, men har en plan om å lage til et album meg bryllupsbilder og fotografbilder av tantebarna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...