Gå til innhold

Sinnsykt dårlig samvittighet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....for at jeg har sluttet å amme :( Snuppa er 9,5 mnd og elsker flaska, men alikevel har jeg dårlig samvittighet. Blir tris når jeg ser andre som ammer.... Hjelp, trenger trøst :(

Skrevet

Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet! Du har ammet i over 9 måneder. Det er mange som slutter eller gir opp før det. Og snuppa di har tross alt fått den beste starten her i livet, nå må hun spise annen mat. Og flaske. :-) Jeg gir gutten min pupp morgen, kveld og kanskje en eller to ganger som kos på dagen ennå, men merker at han er mer interessert i andre ting enn pupp. Så hadde jeg sluttet nå så hadde han vel ikke "brydd" seg om det alikevel. :) (han er 8,5 mnd) Men jeg skjønner følelsen din. Jeg ammet førstemann i 14 mnd og da siste kvelden kom begynte jeg å grine. Det var litt trist å aldri skulle gi pupp mer..........til nestemann kom. Men nå blir det absolutt siste gangen, så jeg blir sikkert trist denne gangen også. Men det er jo deilig å få tilbake puppa for seg selv etterhvert da. Og kunne bruke litt andre fancy BH'er enn amme-bh!! :-)) Nei, prøv å tenk at du har gjort jobben din kjempebra, og nå trenger snuppa di annen mat. Ha en fin kveld!! Klem og trøst fra meg. :)

Skrevet

KJære søte snellefrøken! Så fantastisk heldig jenta di er som fikk pupp i 9,5 mnd!!! Det er jo kanonbra - du har vært flink! Jenta mi fikk bare morsmelk i 8 uker, og puppen funket først og fremst som tutt. Hun vet ikke om så mye annet enn flaska lenger og ser til å trives med det. Du har ingenting å ha dårlig samvittighet for, og det sier jeg IKKE for å trøste, men fordi det er sant.

Skrevet

Signerer Frøken Freken, gutten min fikk også bare morsmelk i noen få uker, av flaske, han skjønte ikke helt poenget med pupp. Ikke ha dårlig samvittighet for at barnet ditt har fått lov til å amme sååå lenge.

Skrevet

Tuusen takk for trøstende ord. Det trengte jeg virkelig!! Dere er veldig søte <3

Vet jo innerst inne at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet, men som dere alle vet her inne så blir følelsene titusen ganger sterkere etter at man har fått barn :) Og dette er vel sikkert ikke det siste jeg har dårlig samvittighet for. Det er vel det mye handler om å være foreldre :)

Ha en super kveld, og igjen takk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...