Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Det første jeg kan si var at jeg fikk ut 3 egg. men de kunne allerede se at det ene var DÅRLIG. Så er får vi håpe på de to eggene som var. men så til det rare. Sist gang hadde jeg berre totalt 3 egg ved uttak.for 4 dager siden telte han til 4egg, men på de siste 4 dagene har det kom flere egg, problemet er at de r så SMÅ. Så jeg hadde faktisk totalt 15 egg. men de eggene var jo LANGT fra modne. men så til det so, var litt spennende. Jon hausken begynner virkelig å tvile på hele overgangsalderen. han mener at en som var på vei inn i overgangsalderen aldri ville klart å produsere så mange egg (har ikke pco) selv om de var så små. Så han tror rett og søett feilen ligger på reseptorene i kroppen min. Det sørgelige er jo at det er ingenting å gjøre med det. han sa også at dersom vi ikke lykkes denne gangen så funderte han på om kanskje vi burde prøve noe som heter IVM. det var ikek gode resultat på det, men han lurte på om kanskje jeg var en av de få som ville ha nytte av det. Da prøver man å få noen få follikler som man tar ut ganske i starten og lar de modnes UTENFOR kroppen. Men dette var berre snakk. Vet ike om jeg vil utsette meg for noe slikt når det er så dårlige resultat. Men nå håper jeg at det ikke blir noe neste gang, for jeg vil bli gravid nå. de skulle ringe i morgen å si om noen av eggene overlevde. Noen som ahr lyst å kome med solskinnshitorier???
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Kan ikke gi deg noen solskinnshistorier, men vil bare sende mine beste ønsker. La oss håpe at det går fint denne gangen ! )
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Har heller ikke noe å si om dette, ville bare ønske deg lykke til! Du må skrive så fort du vet noe! Klem
satser & vesla Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 HeiTryne, jeg ønsker deg lykke til. Håper eggene deler seg som de skal :-))))
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2008 Tusen takk alle samen:) Manen min har en god følelse dene gangen, men han er jo en evig optimist;) Skal gi dere en oppdatering i morgen
Sarah70-har 2 gull Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Lykke til denne gangen, Tryne! Med alle dine prøvelser håper jeg inderlig du lykkes denne gangen! klem fra
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 30. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2008 Da ahar jeg fått telefon. Alle 3 var befruktet, men det var kun ett som var bra. De to andre var dårlige å kom ikke til å bli noe ting av. Så da får vi se hvordan det ser ut når det skal settes inn i morgen. Håpe rvirkelig det ser bra ut denne gangen. dette er jammen meg en kjempe påkjenning. Jeg har vertfall konkludert med at jeg er ikke noe eggprodusent, jeg havner alltid \berre med ett egg
ArveSølve Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 Krysser fingrer og tær for deg/dere. Håper det går deres vei denne gangen. klem ArveSølve m/mann
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 30. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2008 Hei ArveSølve takk skal dere ha:) Hvordan går det med deg/dere?
Kine71 Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 Jeg krysser fingrene for gullegget ditt Tryne:0)
ella80 Skrevet 30. november 2008 #11 Skrevet 30. november 2008 Heisann! "Hausken-søster":) Vi har også vært hos Jon. Og må bare si at vi er kjempe fornøyd m d. Jeg har pcos og mannen dårlig sædkvalitet, så sykehistorien er anderledes enn din/deres. Men føler vi har en liten solskinnshistorie.. Tidligere tok vi forsøkene offentlig. Første endte m 24 follikler ut, ingen befruktet. Andre forsøk endte m 17 ut, og 3 befruktet. 2 satt inn, men ingen graviditet. Eggene var også begge gangene av veldig dårlig kvalitet. Følte også at de ikke hadde helt kontrollen. De mente bl.a. at jeg ikke hadde pcos, men at utfordringen lå i min manns sædkvalitet. Vi tvilte på dette og tok kontakt m hausken. Der fikk vi en helt annen behandling, forundersøkelser osv. Nå er d ei lita jente som spreller i magen, og 16 mars er termin. I Haugesund hos Jon & co har vi også egg på frys! Helt utrolig. Men vi følte hele tiden at han og teamet hadde kontrollen, og virkelig ønsket å hjelpe oss. Vet bl.a. at hans far var en foregangs person innen ivf. Så tror virkelig han bryr seg, og ønsker å yte sitt ytterste for at forsøket deres og andres skal lykkes. Tror og håper han kan hjelpe dere, forde om dere har et meget spesiellt tilfelle. Hvis dere ønsker å gå videre m ivf hadde jeg ihvertfall ikke tvilt på å følge hans råd. Lykke til på veien til ønskebarnet!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 30. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. november 2008 Takk skal du ha Ella80. jeg vet jeg er kommt på rette plassen. Har det faktisk morsomt når jeg er det;) Hvis det er noen som kan gjøre meg gravid så er det han. Spørsmåøet er vel helle r om 3 forsøk er nok til å kartlegge hvordan de skal få det til. Jeg har ikke ård til flere forsøk, rett å slett fordi ett forsøk koster 22 000 kroner og alle medisinene jeg må ha hver gang koster 30 000. Men jeg håper vi lykkes denne gangen. Må gullegget mitt være ett bra egg som lager en flott baby:)
Hegemus Skrevet 1. desember 2008 #13 Skrevet 1. desember 2008 hei du.. vi er nok i samme båt... jeg fikk ut kun et egg... men det ble faktisk befrukta å jeg satte de inn på torsdag... kansje vi begge er heldige denne gangen.. dette er min 5 innsetting... lykke til klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå