lillespire08+10 Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Hei! Jeg gir en flaske MME på kvelden (ammer ellers). skal man gi malt når man gir MME? Selv om det bare er for ett måltid...?
Trulte76 Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 jeg gir bare flaske av og til for å prøve å venne han til det..jeg har alltid malt oppi
lillespire08+10 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2008 okei, men hvorfor gir man malt? og hvor får jeg kjøpt det? i vanlig matbutikk?
Edelweis Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 jeg hadde ikke malt i når jeg bare gav flaske på kvelden. men nå når jeg bare gir mme, så har jeg i malt til tider, slik at hun ikke skal bli så hard i magen. er ikke nødvendig om du ammer ellers da, men er en fin kilde til b-vitaminer=) får kjøpt det hos alle daglivarebutikker, og økologisk malt på helsekost=)
Frøken Freken Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Tviler sterkt på at det er nødvendig med malt i når det kun er en flaske? Jenta mi får kun mme, har avføring en gang per dag og er ikke plaget med vond mage - derfor bruker jeg ikke malt. Jeg ville prøvd uten et par-tre kvelder - og om det virker som om hun får vondt i magen kan du tilsette malt. Tror det er ganske vanlig at de reagerer litt første gang de får mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå