smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 eg skal teste 12/12 =)
lillebie på`n igjen Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 jeg skal ta blodprøve 8/12, men ryker nok på en test helgen før )
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2008 ja eg kjem nok til å ta test før den 12 også. ka rugedag kan ein teste med ganske stor sikkerhet på rett svar?? peiling?=)
lillebie på`n igjen Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 det er ldig inviduelt, ser en her innetestet rd 6, noe som er helt ekstremt tidlig, eggløsngingssprøyta sitter jo i kroppen enda da! rd 14 er som regel ganske sikkert, men noen har ikke testet pos før rd 16!
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 fleire enn oss????
Stinemor:) Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Jeg skal teste 11/11, men det blir nok et en test et par dager i forveien også tenker jeg. Ruger på 2 egg med nr 2, forrige gang testet jeg positivt 2 dager før den oppsatte testdagen:)
lalla2008 Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Hei jenter! Jeg skal teste meg 9. desember, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge . Skal hvertfall vente til helgen... Lykke til!
elmaaani Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 jeg skal ta blodprøve 8/12, men ryker nok på en hjemme test i helga er jeg redd =)
♣ Christiane ♣ Skrevet 2. desember 2008 #10 Skrevet 2. desember 2008 Skal teste tirs 09.12 med blodprøve, mulig jeg tar en hjemmetest på mandag bare for å være forberedt, men ikke før det.
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. desember 2008 det blir jammen spennende å sjå om det kan klaffe for denne gjengen her, håper me får ein liten babyboom=) fleire enn meg som slit med dårli energi under forsøk og ruging? hjelpe meg eg er sååååå trøtt altså. eg kunne lagt meg for kvelden eg no, eg som pleier å aldri vere i seng før 1... huff huff=) håper det er ein spire der inne som slit meg ut og at det ikkje berre er bivirkninger=)
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #12 Skrevet 5. desember 2008 Jeg tror trøttheten kan komme av medisinene også, jeg syntes i alle fall det begynte litt før innsetting. Men ja, jeg er supertrøtt! Og i dag er jeg KVALM, skikkelig kvalm. Har merket litt av Progestanen tidligere, men jeg lurer på om dette er noe annet. Er på RD 11 i dag, og tenkte å ta en hjemmetest i morgen....
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2008 ååå spennende då umbilikus!!! du må skrive korleis det går med testingen;) har vert litt kvalm eg òg. eg er på rugedag 8 idag... uff tida går jo sååå seint har så lyst å vite nåke snart... men er glad for kvar gang eg er på toalettet og eg ikkje ser blod=) ka dag kan ein egentli teste heime på med ganske sikkert resultat? dag 12?????
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #14 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har også lurt på når en kan teste med rimelig sikkert resultat, uten å finne det ut. Så jeg tenkte å sjanse på dag 12. Da er det jo 14 dager siden befruktning (teoretisk sett, ikke i praksis, da jeg har satt inn fryseegg). Lykke til selv! :-)
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. desember 2008 takk for det;) men ein ting eg òg lurer på er om 1 rugedag er den dagen ein får satt inn egget??? eller dagen etterpå? hehe er ikkje lett å vite alt=) eg kunne ønske eg kunne teste meg imåro, men siden eg satt inn egg fredag 29 nov må eg vel vente til hvertfall tirsdag kanskje..
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #16 Skrevet 7. desember 2008 Det regnes visst fra dagen etter innsetting. Så jeg er på dag 13 nå. Fikk faktisk et kryss da jeg testa i går! Litt uvirkelig foreløpig, må jeg si.
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 7. desember 2008 #17 Skrevet 7. desember 2008 Jeg skulle ha tatt blodprøve på fredag 12.12, men jeg er 99,9% sikker på at jeg kan droppe den. Etter å ha vært "vanlig" prøver i 2 1/2 år kjenner jeg kroppen min så godt at jeg VET at mitt første IVF forsøk ikke har gått veien. Ikke på grunn av manglende symptomer, for de sørger jo den ytre tilsetningen av hormoner for. Jeg kan kjenne det på at puslen ikke er sterk og dyp på håndleddene, og mest av alt på den "følelsen" som forsvinner ca 1 uke før IKM. Lykke til alle dere andre! Klem
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #18 Skrevet 7. desember 2008 Gratulerer Umbilikius!!! =) ka følelse som forsvinner meiner du??? uff eg er så spent no... orke ikkje vente lenger. makan te kor tregt tida skal gå!!!
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #19 Skrevet 8. desember 2008 Hvis dette er første forsøket ditt, tror jeg du bør vente litt med å konkludere når det er nesten ei uke til blodprøve. Jeg har nå testet positivt for andre gang, og jeg har virkelig ingen symptomer som tyder på at jeg er gravid når jeg tester. Fortsatt lykke til!
lalla2008 Skrevet 8. desember 2008 #20 Skrevet 8. desember 2008 Hei jenter! Jeg testet negativ i går og i dag. Er på rugde 13. Jeg er superdeppa Det ser mørkt ut denne gangen også......snufs
elmaaani Skrevet 8. desember 2008 #21 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har også testet negativt på hjemmetester... tok blodprøve i dag og får vsar i morgen... håper selvsagt i det lengste, men håpet begynner å svinne litt nå...
lalla2008 Skrevet 8. desember 2008 #22 Skrevet 8. desember 2008 Da krysser vi fingrene og håper så inderlig at vi er gravide. Jeg tester meg i morgen tidlig igjen. Trøsteklem
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 8. desember 2008 #23 Skrevet 8. desember 2008 Takk for lykkeønskninger, men min akupunktør (som også er jordmor) sier at noen (der i blant jeg) kjenner kroppen sin så godt at det veldig godt kan kjenne om de er gravid eller ei en uke før IKM. Det går ikke på symptomer, men en indre "oppadstigende følelse" som blir borte... Dessuten er pulsen min på begge håndledd veldig svake og "utenpå". Til dere som er gravide: bare kjenn etter så vil dere kjenne en ganske dyp og sterk puls.. Skulle nesten ønske noen hadde turd å vedde mye penger i mot meg - da hadde vi hatt råd til flere forsøk :-). Selvfølgelig HÅPER jeg at jeg tar feil, men sikkerheten om at så ikke er tilfellet er dessverre der. Klem
nina er gravid;) Skrevet 8. desember 2008 #24 Skrevet 8. desember 2008 Hei jeg har testet posetivt..dag 10 el 11 ettersom hvordan man regner..er i sjokk..jeg kan ikke tro det
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #25 Skrevet 9. desember 2008 Hei på deko!!! eg hadde gledd meg sånn til å testa idag, men selfølgeli så kom det ingen strek på kontrollruta eller ka eg skal kalle det, så då er jo testen ugyldig. trur ikkje eg gidd å kjøpe ein til no når det ikkje er så lenge igjen til eg skal ta blodprøve, så eg får holde meg tolmodig fram til fredag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå