Fluffymum Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 mannen min hentet 2 esker m juleting fra loftet før han dro på julebord, begynte å pakke det opp og det er muselort overalt!!!!!! Så ekkelt! Håper virkelig ikke det ligger en mus der som kommer frem nå, har mest lyst og sette alt ut jeg. Hva skal jeg vaske med for å få vekk bakterier? Salmiakk? Får jo ikke vasket nisser og sånn da :(
HTC Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 1. Ta på deg hansker. 2. Pakk opp på verandaen/ute/vaskerom slik at ikke muselort strøes utover huset. 3. Vask det du kan 4. Det som ikke kan vaskes, putter du i poser og legger i fryseren ca ett døgn. Børst vekk det du kan først. 5. Kast det som ser ille ut. 6. Støvsuge og vaske det du kan på loftet 7. Sett opp feller på loftet for å fange musene 8. Kjøp nytt av den julepynten du måtte kaste 9. Glem musene 10. GOD JUL =)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 pakker julepynte i tette plastkasser jeg.... vi har og mus på loftet, men skal nå kjøpe ne musepiper.. sender ut høyfrekvent lyd, slik at de stikker... håper du virker.. er så ekkelt...
Fluffymum Skrevet 29. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2008 Hehe, nå måtte jeg le litt, tusen takk, ser ut som du har erfaring av dette og God Jul til deg også!
HTC Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 He he, ikke med julepynt men har hatt mus i garasjen og i flyttekasser. Husk å sende mannen opp for å sjekke musefellene. Der sier jeg STOPP for å gjøre det selv ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå