mamma_til_2_prinsesser Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 - hva gjør dere med drikke til babyen? Gir dere mme som drikke i tillegg til middag og grøt -måltidene? Eller gir dere bare mme når de ikke har spisemåltider? Eller gir dere bare vann til gørt og middag? Jeg har ammet frem til nå, men tror det er lite melk igjen i puppene nå. På formiddagen i dag drakk hun 100 ml mme rett ned etter at hun hadde fått pupp.... tyder jo på at hun ikke får nok mat av bare mm. Derfor lurer jeg på hvordan jeg kombinerer mme med grøt og middags -måltider...? Noen som kan hjelpe?
mammalade4 Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Hei hei Jenta mi er 7 mnd og hun får disse måltidene.. 0800 - grøt 0930 - 200ml mme ca 1400 - middagsglass 1600 - 200 ml mme 1900 - grøt + ca 150 ml mme Tidene varierer litt,men dette er sånn ca. Fungerer kjempe fint. klem
åsemor Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 det høres veldig likt lillegutt når melka mi minka. lillegutt fikk pupp morgen og kveld på slutten etter frokost grøt laget av 100 ml mme, flaske så middags glass eller grøt før kvelds. til grøt og midda ¨år han vann ved siden a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå