lille prikken Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Jeg har nettopp fått negativt resultat på førsøk nr 2. Er i gang med nesespray, og skal ha mitt 3 ferske forsøk over jul, og da skal de sette inn 2 egg. Jeg er utrolig sliten og lei. Jeg har 8 egg på frys, men de ønsker å kjøre det 3 forsøket da jeg sliter med endometriose cyster. Har hatt 3 operasjoner på et år, og de regner med å måtte fjerne eggstokker og det meste etter at vi forhåpentligvis lykkes med et av forsøkene. Er det mange som har opplevd flere negative forsøk for så og lykkes?? Er det større sjans for at et fester seg hvis vi setter inn 2. Begynner å innstille meg på ny runde, men merker at det tar på kreftene, og at jeg frykter det ikke vil gå. Lykke til alle sammen....
Fatu Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Uff da, skjønner at du er sliten og ord blir nesten en fattig trøst. Jeg har ikke kommet så langt så jeg har ingen solskinns historie og komme med. Men ønsker deg lykke til, håper det går bra denne gangen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå