Gå til innhold

Sopp og egginnsetting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Skal ha uttak på mandag og kjenner andydning til litt kløe, er mikroskopisk. Men jeg var hos gynekologen for 2 mnd siden, og hun sa jeg hadde litt sopp. Jeg hadde da ikke hatt uflod, bare kløe av og til.

Nå er jeg redd for at forsøket kan bli spolert pga den.

Men det er vel ikke sopp i livmoren? Så det kan vel ikke ha noe å si for egget?

Takknemlig for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Du har rett: Ingen sopp i livmoren. Det går fint med innsett. Om du er veldig plaget kan du legge om kostholdet, ingen sukker, melk, gjær etc. Det har jeg prøvd og det hjalp meg. Ellers pass på å ikke vaske nedentil med annet enn Lactacyd, den eneste såpen med rett ph.

Skrevet

Åå, tusen takk for svar. Da slipper jeg å gå å bekymre meg. Dette blir vårt 5 og siste forsøk, så blir det privat visst det ikke går nå. Derfor jeg vil gjøre alt rett denne gangen, hehe.

Vasker meg med intimsåpe, så kan ikke være det. Men det er jo noe som vi alle kvinner desverre får. Men har ikke utflod eller noe, kan kjenne antydning til litt kløe et millisekund, hehe, av og til. Det var gynekologen som sa jeg hadde litt, men jeg har ikke noen spesielle symptomer.

Da håper jeg det går bra på mandag.

Klem :-)

Skrevet

Heisann!

Må bare si at kun Lactacyd har rett ph, alle de andre har for høy. Tror Lactacyd er eneste som har ph 3,5, de andre intimsåpene har høyere tror jeg. Nei, jeg selger ikke Lactasyd altså......

Jeg hospiterte på hud og venerisk avd på sykehuset. Der kom mange inn og trodde de hadde kjønnssykdom pga kløe, men det viste seg de brukte såpe nedentil med for høy ph!

Dessuten har de sluttet å behandle sopp fordi det er vanlig og gjør ingen skade, men det kan jo være ubehagelig da.

Det går sikkert fint på mandag:0)

Klemmer tilbake

Skrevet

Bruker heldigvis lactacyd, syntes den er best også :-) Tusen takk for informasjon:-) Greit å vite. Sopp er virkelig ubehagelig ja, men om jeg har så er det hvertfall ikke mye :-)

Stor klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...