Gå til innhold

Thempur er tingen

Anbefalte innlegg

Sover dere dårlig grunnet vond rygg eller vanskelig med side leie?

Jeg har gjort det veldig lenge, men da jeg forsøkte og legge thempur puta mi i ryggen lå jeg veldig stabilt og sov for første gang på lenge en hel natt. Jeg legger den langs hoften/ magen når jeg ligger på siden. Da former den seg så magen ligger stødig, veldig behagelig.

Ellers bruker jeg den litt i bilen, helt supert.

Thempur puten varmes også opp av kropps temperaturen, så du får det lunt og godt rundt deg.

For deg med bekken løsning, er den fin og stabelisere mellom bena når du ligger og slapper av.

Håper mine tips kan være til hjelp, hilsen meget kraftig rammet av bekkenløsnng!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139199673-thempur-er-tingen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt, jeg har akkurat funnet ut det samme. Kjøpte egentlig puta etter at jeg begynte å få skikkelig hodepine av stiv nakke som ble verre når jeg sov, men da gjorde den bare alt mye verre, pussig nok. Var vel for fast og høy. Trodde jeg hadde kastet bort masse penger.

Men etter å ha fått akutt (muskel-)ryggvondt før helgen og ikke kunne ligge eller sitte eller sove noe særlig (veldig slitsomt og en del tårer...) endte jeg til slutt opp med å skubbe den godt innunder magen som støtte når jeg lå på siden. Og voila, jeg kunne ligge igjen, og har sovet ganske godt i flere netter. Samlingen min med vanlige puter ga ikke nok støtte i det hele tatt. Tror jeg beholder den. Tror faktisk kanskje den til og med skal få bli med på sykehuset :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...