Gå til innhold

Trenger hjelp av dere jenter! Greier ikkje slappe av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har gått på sprayen siden 7 november, og fekk ein blødning den19 nov. Men når eg starta på sprøyta den 25 nov,begynte eg å blø igjen og gjør det fortsatt :S

Har mensen lignende smerter og er no kjempe urolig for at forsøket ikkje blir velykka.

Har det noke å sei for forsøket?

Takknemlig for svar

mamma24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei mamma24! jeg kan desverre ikke svare deg på akkurat det du spør om, men kan du ikke ringe klinikken i morgen å spørre de, det er hva de er der for, for å hjelpe oss:o) det er helt sikkert ikke noe farlig!

du er hvertfall på god vei mot uttak og innsett når du er begynt på sprøyter :o) det kan og fint være at mensen stoppet opp litt pga medisinene, og startet på igjen på en måte når kroppen "vente seg til" medisinene!

lykke til med forsøket :o)

Skrevet

Eg ringte de i veka. Men følte meg egentlig ikkje noke tryggere etter samtalen. Ho sa at noken blødde litt de første sprøyte dagene,så spurte ho om eg blødde mykje. Eg sa nei,men har no egentlig blødd ein del. Men ho sa de skulle sjå på det no når eg skal på kontroll den 5 des. Det værste som kan skje er vel bare at de vil ha større dose medisiner på meg og at eg må gå litt lengre før uttak?

Skrevet

Kan heller ikke hjelpe, men har fått streng beskjed om at det er viktig at vi som er igjennom disse forsøkene slapper av masse og ikke jager oss opp.

Men jeg skjønner deg godt, jeg har pco og er litt små redd for at ting ikke vil lykkes.

Kjøp deg noen lekre blader og en pose klementiner, og ring på mandagen igjen :-)

Skrevet

Takk for det.

Skal følge ditt råd Fatu.

Får ringe igjen på mandag til de ;)

Ha ein fin lørdagskveld begge to ;D

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...