Gå til innhold

min historie,syns det var veldig flaut

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er oppvokst i en ganske treng kristen familie. Var overbeskytta av foreldrene mine. Ingen fest og gutten. Hadde nesten ikke kyssa før jeg var 20 år. Så da jeg var 20 år flyttet jeg for meg selv på hybel.

Føte meg plutselig annerledes.Plutselig følte jeg frihet og kunne endelig gå ut på byen. Skiftet stil og blei populær. Hadde masse å ta i gjen av ungdomstida.Hadde ikke smakt alkohol før jeg var 19 år.

Tok med meg gutten hjem hver helg. Blei så vill.fikk kjempedårlig rykte

Det var veldig tøft.Etter ei stund begynte det å bli farlig. alle gutter trodde de kunne utnytte meg. Det bar forferdelig.

I desember 2001 oppdaget jeg at jeg var GRAVID!!! Det var et sjokk. Jeg hadde vært flink til å bruke preventjon. altid kondom.

Og jeg viste ikke hvem som var faren. Hadde mest lugget med militærgutter. Jeg viste at jeg aldrig ville ta abort.Skjønner at noen gjør det i en slik situasjon. Men for meg blir det helt galt. Jeg er kristen og følte veldig sterk morsfølelse og at Gud hadde en mening med at jeg skulle bli mamma,komme meg ut av det miljøet jeg var i.

Jeg fortalte foreldrene mine etter en mnd. Måtte bare få sagt det til dem,og de støttet meg og blei ikke sint på meg. Men det med faren var veldig flaut. Jeg viste bare fornavnet på guttene.Så måtte snakke med en militær sjef om .Få se på bildene av masse militærgutter og peke ut de guttene jeg hadde ligget med. Huff det var kjempeflaut!!

Jeg fødte gutten min 2002.en kjempefin gutt, Jeg så med en gang hvem som var faren,og jeg hadde rett. Flere måtte ta farskapstest. det tok noen mnd å vente på svaret.

Det gikk veldig bra. Gutten min har møtt pappan sin flere ganger.Han er veldig glad i sønnen sin,og de har det veldig arti når de treffes.Avstanden er lang så det blir ikke så ofte.

Jeg har slitt med depresjon og vonde minner fra den tiden jeg festet og rotet.

Nå går det mye bedre med meg. Har funnet en kjempe snill mann,vi giftet oss i fjor og nå venter jeg et barn til!!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...