Gå til innhold

Flere utålmodige med termin til uka??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin på tirsdag, men ingen tegn i sikte. Jeg tror jeg skal bli tussete. En av grunnene til at jeg blir tussete, er at "alle" har sagt at jeg kommer til å føde før! Gjett hvem som sikkert kommer til å måtte gå 14 dager over tida? Jeg veit, jeg veit: Nå er jeg pessimistisk.

Jeg har også hørt om de som ikke har hatt et eneste tegn og bare sånn plutselig begynte riene...

Termin neste helg, og har kynnere og noen tak i ryggen, men dette har vart i fra og til 2 uker, så er fortsatt innstilt på å gå over termin...

Spesielt, begge med termin den 4des, også heter vi begge Christine :)

Ja, jeg er begynt å bli riiiimelig dritt lei nå.. å alle maser som faen om at nå er de sikker på at ting kommer til å skje, for d "føler" de på seg osv... blir gæren av folk som ringer å skriver mld " kjenner du noe?"

ahhrghh... frustrert...:s

Ms. Charming, d var kjempegodt å høre at flere enn meg er litt pessimistiske her ja..:) Er overbevist om at lillingen min må tvinges ut ved at fødseln settes igang to uker over tida.. å d er ihvertfall pessimistisk å tenke sånn, men klarer liksom ikke la være..."/

Annonse

Hei.

Har termin på tirsdag. Her er det ikke noe tegn til at baby kommer dette døgnet... Har vært ute å ryddet snø, gått på sparktur og vasket huset, men ikke en kynner har jeg fått hele dagen...... Gikk 16 dager over med første mann. Håper jeg slipper å gå så lenge denne gangen.

Hmm! Det er så deilig å rulle seg rundt i pessimisme! :- D ;-D Haha! Jeg har masse kynnnere, men det har jeg jo hatt hele svangerskapet og hadde litt mensaktiv verk idag tidlig, men bortsett fra det: nada. Min "lille" baby blir en sumobryter, så jeg kvir meg for å måtte gå mange dager over termin, spesielt siden jeg er veldig engstelig for revning og rifter... Hmm, kan jeg be legen min om å sjekke modningen min på legetimen termindagen...og også å evnt strippe meg??

Jeg er førstegangsf. og er selvsagt redd for revning å alt d greiene der.. skal til jordmor tirsdag, altså 2dager før termin å vil nok be om ho kan være så snill å sjekke modningen å gjerne strippe meg hvis d er klart for d.. men vet ikke om ho vil gjøre d, kan jo hende vi bare får beskjed om at de helst vil at ting skal ordne seg selv.."/

Noen som vet noe om dette, hva vi evnt kan "Kreve" jordmor/lege til å gjøre???

Jag har termin den 4, alltså på tors. Känner inga tecken ännu och vet inte helt vad jag ska känna efter. Har haft lite "mensverk" ett par dagar förra veckan trodde det var kynnere men det är kanske inte samma? Tror inte man kan strippas förens två veckor efter termindatum eller? Det är i alla fall då man räknas som övertid och kan få satt igång födseln.

Jag önskar så att slippa gå över tiden, vill att bebis ska komma ut NU!!!!

Har lest artikler om leger som er uenige i hvorvidt man burde igangsettes rundt termin, eller at man venter to uker for så å igangsettes.. Jeg vil ihvertfall heller settes igang på termin enn å måtte vente 14dager til, er jo psykisk utslitt allerede omtrent.. Sover dårlig men merker ingenting enda,termin om 2dager.. Kan man ikke kreve noe som helst av hjelp til å få ting til å skje?? Mannen borte på jobb enda noen dager, så ingen mulighet for sex heller..

Jeg har også termin på torsdag, men kjenner ingenting til noenting...

Pessimismen lenge leve.. Hehe!

Var hos legen forrige uke, og han sjekke at alt stod bra til med den lille ved en kjapp ultralyd.. Så det var jo greit..:o) Han satte pengene sine på at han var ute mellom 2-9. desember..

Skulle ønske det gikk an å tro på det...

Håper at det skjer noe i løpet av uka, eller så kommer jeg sikkert til å bli ubeskrivelig ufordragelig utålmodig!!

Jeg kjente ingenting, verken småvondt eller slimpropper før riene begynte sist. Gikk rett på regelmessige rier.

Denne gangen har jeg hatt "nesten-rier", vonde kynnere etc. leeeenge, og på lørdag fikk jeg også ordentlige rier, men de dabbet av... Blir helt gaaal av dette (ikke termin før 10, men allikevel...)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...