Gå til innhold

Hvordan gi malt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 5 mnd får mm og litt banan på formiddagen og grøt på kvelden. Nå har han begynt å få hard mage. Er det malt som er best å gi de da? Kan jeg blande det i grøten da el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker å blande litt i vannet jeg koker opp.

Skrevet

Hvilke vann? det du har i grøten? jeg bruker den mais grøten med mme. Skal jeg blande det i mme da?

Skrevet

koker du ikke opp vann til mme heller?

Ja bare bland det i mme.

Skrevet

joda. Jeg gjør jo det. Men er ikke alltid han spiser så mye grøt. Så spørs hvor mye malt han får i seg.. Men får bare prøve:)

Skrevet

og visst du skal gi mme , ser du ammer..men skal vekk eller noe, så kan du blande malt i mme da også :)

Jeg bruker bare 1 teskje med malt når jeg skal koke opp til ei flaske mme. Jeg ammer, men har prøvd å øve på flaska :)

Men har alltid hatt malt i grøten til de to eldste. Det skal vist regulere magen :)

Skrevet

vet ikke hvordan malt løsner seg opp direkte i grøten. Du kan jo alltids prøve å se..

Skrevet

Men visst jeg blander malten i mme FØR jeg blander i grøten kansje. Men blir grøten fortere kald da? skal malten varmes på noen måte? aldri vært borti det greiene der;)

Skrevet

ja det kan du også gjøre..ha i ei teskje så rister du det godt. malt er romtemprert så skal ikke gjøre mme kaldere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...