Gå til innhold

Pyyyseekatteeen :))))))))))))))))))))

♥ DAME

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg vennen??

Her går det jo etter forholdene bra. Jeg er jo 16 uker på mandag :))

Ul den 9 Des. Jeg både gleder meg og kvir meg litt. Tenk hvis det ikke er liv der inne :( Ikke har jeg kjent "boblene som sprekker" enda heller. Det er visst de første "sparkene" de kjenner av babyen :))

Får bare "holde ut" en uke til...

Ellers har jeg fått mye halsbrann, så jeg drikker melk til den store gullmedalje, hehe. Plaget med hodepine og er faktisk enda litt trøtt.

Men jeg synes puppene mine har blitt litt mindre enn de var, men jeg vet ikke sikkert. Var sikkert mer sprengt i begynnelsen :))))

På nyåret har jeg lyst å kjøpe seng, vogn o.l. Håper jeg finner alt på salg :)) Ellers har jeg nettopp kjøpt helårs dundyne til vogn OG sprinkelseng + sengesett i økologisk bommull. At jeg tør sier jeg bare, men klarte ikke å la være. Jeg vil glede meg litt til dette også :))

Må vel bare satse på at dette går bra :)))

Stoooor klem til deg Pysekatten :)))) Ha en flott helg, du, mannen din og bebisen :)))))

Fortsetter under...

Hei vennen min:-))))

Så koselig å bli etterlyst. He he. Her går det bare bra. Var i kjempeform fra uke 13 til 14, men så kom trøttheten tilbake. Er fremdeles litt uggen og dårlig matlyst, men det plager meg ikke så veldig. Tar det bare med ro. Føler meg helt fjern innimellom og klarer ikke å konsentrere meg så skal bli godt når det gir seg. Her har jeg også fått litt hodepine i det siste. Det er progestanen som gjør det.

Jeg drikker også mye melk, men det er fordi det er godt for babyen og noe av det beste jeg vet. Jeg føler magen har blitt litt mindre, men om morgenen når jeg ligger på ryggen så kan jeg se at den vokser. Er så gøy å kjenne livmora og vite at der inne vokser babyen min.

Tror ikke du skal bekymre deg så mye om du ikke har kjent spark enda. Det er veldig tidlig enda for oss som er førstegangs. Kan enda gå noen uker før du kjenner noe. Livmora kan jo også ligge foran og da kjenner du heller ikke noe enda. Jeg vet ikke om jeg har kjent noe enda. Litt usikker om det bare kan være tarmgass. He he. Gleder meg sånn til å kjenne spark nå. Føler jeg har vært gravid i en evighet uten at noe skjer, men det blir det endringer på nå. Endelig:-))))))))

Ellers har jeg handlet vogn til babyen vår. Vi slo til på det tilbudet de hadde på Barnas Hus. Kjøpte brun Simo vogn. Er superfornøyd med den. Tenkte å kjøpe dunpose også i desember på tilbud der. Alt annet venter vi med til over nyttår. Vi tenkte også å se om vi kunne få kjøpt en del utstyr på salg.

Du skal se at dette kommer til å gå kjempebra for oss. Det er vår tur og nå har vi kommet så langt. Blir jo så spennende når du skal på UL. Jeg tenker på deg vet du. Gleder meg til å høre alt om den. Jeg skal jo 9 dager etter. Er så gøy at dette blir før jul sånn at vi får vite kjønnet. Jeg er så nysgjerrig at jeg hoder på å sprekke, men det viktige er at babyen har det bra inni meg.

Jeg tar det helt med ro og tenker at babyen har det bra så lenge jeg har så klare symptomer. Hadde noe vært galt så tror jeg disse går bort. Prøv å ikke bekymre deg sånn. Du har ventet så lenge på dette at du må bare nyte det så lenge du kan. Før du vet ordet av det sitter du med lille gullet ditt i armene.

Nå må dere også ha en fantastisk god helg sammen alle 3. Stoooor goooood klem til deg også vennen min:-)))))))))))

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg må innom og lese her inne litt.

Synes det er veldig morro at det endelig gikk bra med både Askepott og Pysekatten :-)

Kos dere som best dere kan :-)

Jenta vår er snart 7 mnd nå. Hun er så bli og god at. Og tiden etter at den lille har kommet går så alt for fort!!!!!

Heldigvis så bærer hun ikke preg av å være født for tidlig, merkes ikke i det hele tatt og det er vi veldig glade for (hun ble jo tatt med keisersnitt 5 uker før termin).

Masse lykke til fremover!

Heisann Bjørnen Collargol :)))

Tusen takk for gode ønsker fra deg :)) Gleder meg veldig til den lille er kommet ut :))) Og du har nok heeelt rett i at tiden kommer til å gå veldig fort når barnet er født. Får bare nyte hver eneste dag i fulle drag, hehe ;))

Jenta di er allerede 7 mnd, bevares, tiden går jammen fort altså :))

Kose deg masse med den lille fremover :)))

Stor klem fra :)))

Tusen takk Bjørnen Collargol:-)))))))

Tenk at jenta di alt er 7 mnd nå. Kan virkelig tenke at tida går fort når de først kommer ut. Har ei vennine som fikk samtidig som deg og det var 6 uker for tidlig og synes det også har gått så fort. Synes tida flyr nå også og vi gleder oss til fødsel og får se hvem som gjemmer seg i magen min.

Veldig godt å høre at lille snuppa har det bra og at dere koser dere hjemme.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...