Gå til innhold

Hvordan går det med dere jenter????

Anbefalte innlegg

Hei....

Idag er det 20 dager til ul termin, nå kan det skje når som helst.....

Har litt mensmurringer og sånne "stikk" nedover, ellers er det ikke så mye tegn på at ting skjer her i gården...

Hvordan er det med dere. Noen tydlige tegn?

Lykke til videre:)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har 15 dager til termin i dag, og har som deg en del murringer og stikkinger, pluss at jeg har hatt endel vonde kynnere som jeg nesten har trodd var rier...men den gang ei.... Kjenner jeg begynner å bli rimelig utålmodig og veldig klar for å møte den lille prinsessa i magen! Men får vell smøre meg med tålmodighet, hun bestemmer vist selv når hun skal komme...

Prøver å finne på litt ting da, så tida skal gå. Besøk på jobb, bake til jul, skrive julekort, gå tur med bikkja, osv..... men hun er virkelig hjertelig velkommen nå!

Har 3 dager igjen, og ingen tydelige tegn. Alt er stille og rolig. Hadde vært perfekt med fødsel denne helga, siden de to eldste er hos sin pappa. Men. siden det er så rolig, tenker jeg at det er like greit at babyen holder seg inne noen dager til, så jeg får med meg ungenes juleavlutninger på skolen :) Kanskje jeg ikke er helt klar. Hver gang jeg får en vond kynner tenker jeg: Var det virkelig såå vondt?

Man glemmer mye på 7 år...

Jeg har en måned igjen, og har vært veldig utålmodig i det siste. Men nå har jeg innsett at jeg må "vente med ventinga", for jeg kan jo gå over tiden, og da blir det lenge å vente! Må bare innstille hjernen på at det er lenge igjen... Ellers er formen grei; litt bekkenproblemer, halsbrann og sånn, men stort sett er jeg frisk og opplagt:)

Idag er d 5 dager til terminen min, men nå begynner jeg miste motet.. helt tydeli at d ikke kommer til å skje noe særlig, for jeg kjenner INGENTING og er i fin form.. har mareritt om at babyen må tvinges ut langt uti januar.. "/ er d noen som opplever litt av d samme??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...