Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 ... Blør ALLE i 3-6 mnd? Jeg satt den inn for 4 uker siden, og har blødd siden.. Detta orker jeg ikke om det skal holde på sånn veldig mye lengre.. Detta er pyton!! Blør jeg 1 uke til skal den ut... Erfaringer taes imot med takk:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Hold ut!! Jeg blødde vel i ca 3-4 mnd. Men etter det så har jeg ingen menstruasjon. Det er absolutt verd det!! Hadde gitt opp jeg og hadde det ikke vært for at ei venninne sa hold ut til meg. Hilsen hormonspiral forkjemperen:)
trebarnsmamma84 Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 eg blødde i 4-5 veker eg....siden har eg ikkje hatt blødning i det heile teke....
line_n & sara Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 husker ikke nøyaktig hvor lenge jeg blødde med en gang, men har hatt noen uker med opphold, så får jeg "mensen" så her er det fremdeles mye tulleblødninger (veldig små, vell og merke) har hatt spiralen i "bare" 3 mnd, så jeg holder ut litt til, og satser på at det blir vell verdt det til slutt! (brukte f... meg over 3000 på hele pakka, m innsettning, så jeg skal ha valuta for pengene! tar den ikke ut på trass!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå