Gå til innhold

Helsesøstere vil ikke repportere bivirkninger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen min hadde kraftige feberkramper og diare rett etter 5 mnd vaksinene men helsesøster mener dette er normalt. Jeg vil rapportere, hun nekter, hvordan skal jeg gå fram? Dette ble siste vaksina!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er redd for at dette er mye mer utbredt enn vi liker å tro. Jeg har selv mistet bevisstheten flere ganger etter vaksineringer uten at dette ble rapportert/innmeldt som bivirkning. Har aldri mistet bevisstheten ellers. En annen som vaksinerte seg samtidig som siste gangen lyset sloknet gikk det bare en vei med etterpå. Vedkommende er ikke i live lenger i dag.

Men det er et svært relevant og viktig spørsmål du stiller. Hva gjør man når man opplever at bivirkninger ikke blir rapportert? Håper noen kan si noe om dette....

Skrevet

Man melder det til fylkeslegen og ber om kopi av innrapporteringa. og man skriver utfyllende om hva man opplevde av mulige bivirkninger og forlanger at også det som oppstod etter 72 timer kommer med, ikke sikkert dette vurderes i et søksmål, men det hører hjemme i rapporten fordi vaksiner er kontroversielt og ytterst feilslått helsearbeide. Mmr gir for eks sent igangsettende reaksjoner samt bivirkninger, det tar ofte opptil 10 dager før barnet får reaksjoner på denne spekulative vaksinen som har skadet mange barn desverre.

Skrevet

Har hatt kontakt med Sysvak ang akkurat det samme, de gav meg beskjed om å kontakte smittevernoverlegen i kommunen hvis de ikke ville det.

Slet med det samme problem. Be også om å få det skriftlig av helsesøster at de nekter å gjøre det, da får de en annen låt. Fordi de er pålagt å sende inn.

Også sier du at du har fått beskjed av Sysvak å hendvende deg videre hvis de nekter.

På meg gjelder det en vaksinebivirkning fra 12 år tilbake og ennå uttaler sysvak av helsesøster er pålagt å gjøre det, altså sende dette inn.

Lykke til og stå på.

Mail til sysvak er:

[email protected]

Skrevet

men hvor lenge etterpå kan man rapportere. Jeg deltok på vaksine eksprimentet med meningokokk b. Kastet opp av vaksinen, fikk ektrem slimdannelse i munnen mange uker etterpå, måtte skrape ganen for brun guffe hver morgen og fikk en betennelse i høyre stortå som endte med at denne var nummen i mange år etterpå. Samtidig var jeg utrolg trøtt og slapp, sovnet hver dag etter skolen i mange måneder, var helt utslitt, og husker jeg våknet med lavt blodsukker, var helt desperat etter søtt når jeg våknet utpå ettermiddagen. Jeg tenker at alt dette er indikasjoner på bivirkninger som faktisk kan relateres til vaksinen. Var for eks denne merkelige betennelsen av nevrologisk art siden tåa var frosset i mange år senere? Det er jo mye nevrologisk med denne vaksinen. Ikke alltid man setter ting i sammenheng når man er ung. Og dette med blodsukkeret som var så lavt at jeg trodde jeg skulle besvime når jeg våknet etter den obligatoriske ettermiddagssøvnen min, husker jeg var helt nummen i munnen og kjempetørst og bare måtte ha noe søtt. For eks har jeg lest at pneumokokk vaksinen forårsaker diabetes hos barn. Sånn sett betviler jeg ikke at det kan være en link siden begge vaksinen er såkaldte kokker. Sikkert ikke mange som kan relatere sykdommene sine så spesifikt i tid, men jeg vet nøyaktigheten rundt dete fordi det var andre faktorer i mitt liv denne høsten som gjør den lett å huske. En annen ting jeg husker var at det var epedemi av senebetennlse i armen i klassen min denne høsten. Husker det var flere som gikk rundt med disse evinnelige bandasjene sine.

Det er uansett på tide at dette pakket får betale for sin ignorans og sin utiltalende iboende faenskap av tøv og nykker. Sitte der 20 år senere og mene at denne vaksinen var trygg nok når sååååååååååååå mange forteller den samme ME symptom lignende historien.

Det er bekymringsverdig at ufordragelige bedrevitere kan mene at vaksinen var trygg. Vi bør starte en bivirknings-ring mot vaksiner. Hvor folk kan fortelle sine historier. Det betyr mye at folk om mulig får det de har krav på økonomisk, MEN det betyr langt mere å sette lys på hva slags helsevesen vi har med å gjøre. At tilliten til helsevesenet svekkes er et sunnhetstegn i befolkningen. Og folk må engasjere seg for å utslette den latterlig lave moralen dette "vesenet" innehar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...