Gå til innhold

Ketolyse noe for meg?

Anbefalte innlegg

Jeg har 20-25 kg som jeg bør kvitte meg med, og har hørt at ketolysekuren er en fin måte å slanke seg på for de som skal ned mye...? Kan noen fortelle meg kort hva de typisk spiser i løpet av en dag? Spiser man seg mett? Veier man maten? Hvordan fungerer det i hverdagen, feks hvis du er en tur i byen og blir litt lenger enn planlagt? Er det mye som må planlegges før man kan forlate huset? Har vært så vidt innom på ketolyse.no, og ser at full ketolysepakke i nettbutikken inneholder bl.a. krom, selen og magnesium. Er det noe spesielt med disse man får med her, eller kan man like godt kjøpe andre merker på helsekosten?

Det var noen av mine spørsmål. Hvis jeg bestemmer meg for å prøve, kommer det sikkert mange flere etterhvert. Men først har jeg lovet meg selv en tilnærmet "slankefri" jul...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139197720-ketolyse-noe-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er inhabil da det er jeg som har skrevet boken "Slank med ketolysekuren" og "Etter slankekuren". Du har allerede vært på www.ketolyse.no da anbefaler jeg deg å se litt på www.lavkarbo.no, det er en uavhengig side om alle slags lavkarbokurer, ikke bare ketolysekuren.

Ketolysekuren bygger på prinsippet om kostindusert ketose. Kosten medfører ketose som er en fettforbrenning som vi alle har innebygd hvis kroppen ikke får tilført nok karbohydrater.

I ketose forbrenner man nesten bare fett.

Ketosen medfører at sulten forsvinner, så man er ikke sulten og spiser seg mett. Maten skal ikke veies, man kan følge oppskriftene i boken.

Ketolysetablettene er laget som tilskudd for det man mangler på dietten. Andre liknende preprater kan lkjøpes i helsekosten. Jeg anbefaler deg å sammenlikne pris før du kjøper ;-)

God jul

Vennlig Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...