Gå til innhold

Hvordan var det første gang noen andre paste babyen deres å hvor gammel var barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hører det er så forskjellig når folk går ut på byen første gang etter fødsel..helt fra 4 uker til over 1 år,hvor lenge ventet dere å hvordan gikk det?

Skrevet

6 uker og 15 timer. Jeg drakk en øl, kjørte 4 timer senere og var mest opptatt av 7 timer søvn, hehe....det var helt herlig, men selvsagt rart.

Her er man veldig forskjellige og sånn er det bare, jeg er 2. gangs forresten, så det er sagt.

Sendte med 4 store måltider som de fordelte på 5 matinger, og jeg ba om beskjed når den siste var gitt, da var jeg på hjul 2-3 timer etterpå.

Det gikk kjempefint, det gjør som regel det.

Lykke til!

Skrevet

ca 4 mnd. sov borte og gikk kjempefint.

Skrevet

Første var jeg ute på byen da han var 9 mnd, søstra mi passet han.Gikk kjempe fint.

Nr to prøvde vi å gå å se ett show da han var 6 mnd, men han gråt og gråt så det ble ikke noe av det.

Prøvde igjen nå når han var over ti mnd, var kjempe urolig. Når jeg kom hjem å han ikke fikk amme så ble det hyling resten av natten.

Invitert på julebord (og samboers 30 års dag) til neste helg, men vet ikke helt ennå...

Skrevet

ca 6 uker tror jeg. ble en ganske kort tur ute på byen:)

Skrevet

Hun er 10 mnd og enda ikke hatt barnevakt.. :-) Trives best med å ha henne selv.

Skrevet

2mnd, og var på sin første campingtur med mormor og morfar. Gikk kjempefint og jeg kunne treffe litt venner og bare slappe av :)

Skrevet

Min skal sove borte første gang i natt:( Gru-gleder meg.. Han er 9 mnd.

Skrevet

Vesla er snart 9 mndr og i går kveld skulle en god venninne (som hun kjenner godt) passe henne mens jeg og mannen skulle på julebord. Litt uheldig at hun var litt snørrete, dermed skulle det bare litt gråt til før hun kastet opp to ganger! Rakk akkurat å sette oss til middagsbordet før jeg måtte returnere... Blir nok en stund til neste gang for vår del! Får heller gå ut på skift:-)

Skrevet

Vi har bare hatt barnepass på frøkna et par timer på dagen om gangen siden hun var 3 mnd. Hun har da vært mett og utvilt alle gangene. Er vel på tide at andre kanskje passer henne mer??? Men nå har hun kommet inn i den seperasjonsangst perioden, er 8 mnd, så jeg kvier meg litt nå...kommer nok til å vente litt til neste barnepass.

Skrevet

Begge mine var 3,5 mnd når de hadde b.vakt for første gang. Vi har generelt lite b.vakt, så vi tar det når vi kan. Ellers går vi ut på skift, men kos å gå ut sammen også, da.

Skrevet

Tok det gradvis-hun er mye hos besteforeldre.. startet når hun var sånn 6 uker med at samboer tok henne en time tidligere til besteforeldre om vi skulle spise der etc så jeg kunne dusje, eller at hun ble hjemme hos foreldrene mine en times tid mens jeg stakk i butikken etc..

Så middag og kino på samboer og meg når hun var ett par mnd, og nå er hun snart 5mnd og har sovet hos besteforeldre 2 ganger:)Har vært på julebord i helgen, og det har gått helt flott! Jeg fikk sove ut, og hun fikk masse oppmerksomhet-så det var en vinn-vinn situasjon:)

Har lyst at hun skal være masse hos besteforeldrene før hun begynner å bli sånn skeptisk, så hun føler seg hjemme der og..-- og ikke minst blir besteforeldrene kjempelykkelige av det!

Skrevet

hun var tre uker og vi var borte i tre timer omtrent :P Gikk kjempefint, hun tok flaske greit allerede da og sov visstnok mesteparten av tiden. Hadde vært verre nå når jeg vet at hun er blitt mer mammadalt og mer avhengig av at ting er forutsigbart og sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...