MillyMollyMandy Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 ...hva slags bæretøy har dere, hvor lenge bærer dere dem av gangen, og hvor gamle er de? Har nemlig fått meg patapum, nurket er snart 6 mnd, men litt usikker på hvor lenge jeg kan bære henne i den uten at det sliter på ryggen hennes. Hun sitter ikke av seg selv i det helet tatt. I babybjørn gikk det aldri lenger enn 20 minutter, så ble hun lei / sliten...
Aibell Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Jeg bærer i sjal, slynge, meitai og Ergo. Jeg bærer av og til i timesvis av gangen I en Patapum sitter babyen riktig så du kan bære så lenge dere har lyst. Det sliter ikke på ryggen hennes i det hele tatt.
<3tobarnsmor<3 Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Jeg har en babybjørn bæresele, jenta mi trives veldig godt i den. Sovner som regel etter 15 - 20 min Bruker den når jeg skal på handletur å på kveldene når hun ikke vil sove. Blir sliten av å bære henne i hendene hele tiden også. Jenta mi er 2 mnd
La vita è bella <3 Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Jeg kjøpte en connecta bæresele (samme prinsipp som en mei tai, bare formsydd) før vi skulle ut å fly for første gang da hun var 10 uker. Med mye bagasje, sikkerhetskontroller og køer tenkte jeg det kunne være greit å slippe å bære henne i armene. Hun er veldig tung synes jeg, og er jo som en potetsekk:P Vi øvde litt hjemme i stua først, første gangene orket hun ikke mer enn 5 minutter, men da vi dro på tur og hadde mellomlanding på gardermoen gikk jeg i butikkene mens hun satt i selen og fulgte med helt til hun sovnet. Ikke noe problem:) Blir vel aldri mer enn en halvtime av gangen, men vi har ikke hatt behov for det heller. Veldig fornøyd med min connecta
anette&tutta mari :) Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Har elastisk sjal som jeg brukte i 4 timer i dag når jeg var på shopping. Tulla koste seg, og sovna:) Har også en Meitai, men det er "Toddler"-størrelse og hun er litt for liten enda. Tenkte å kjøpe meg en Manduca senere
Silje`mor Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Jeg har elastisk sjal, jenta ligger gjerne der to timer. Kjempe kjekt på skolen og når jeg er med junior på trening. Eneste som er litt kjedelig er alle de rare blikkene...Ikke at det bryr meg så veldig, men kjenner at jeg er bygde snakkis med sjalet mitt:)
anette&tutta mari :) Skrevet 29. november 2008 #7 Skrevet 29. november 2008 Jeps tror jeg er litt bygdesnakkis og (hihi, morsomt uttrykk), men føler meg bare litt kul jeg da:) Det er jo SÅ mye mer praktisk å bære i sjal enn å ta med den store vogna overalt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå