mumitrollet Skrevet 28. november 2008 #1 Del Skrevet 28. november 2008 gutt. :-) Begynner nå å venne meg til tanken. Er vel en av de få her i verden som innerst inne ønska seg en jente til. Men "skuffelsen" forsvinner nok ganske så fort. Det viktigste er jo at alt var fint og så kan jo gutt og jente leke godt sammen dem også. Det blir i underkant av 2,5 år forskjell på dem. Begynner og kjenne mer og mer til den lille krabaten. Fikk forskjøvet terminen fra 1 mai til 27 april så nå tilhører jeg vel egentlig april klubben. Har vært å handla meg klær i dag. Er jo genialt med tunikaer:-) ellers litt typiske gravidklær. Buksene mine er en smule trange nå så skal bli godt m litt mer komfortable klær:-) Vi fikk tatt opp UL på dvd så nå kan den lille krabaten vises frem til nær familie om dem ønsker det. Fikk også sett babyen i 3d men den var lit liten til det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139196887-ul-i-g%C3%A5r-gikk-helvdigvis-fint-og-vi-venter-en/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
glimt_i_magen Skrevet 28. november 2008 #2 Del Skrevet 28. november 2008 Er litt vanskelig det der, å ønske seg noe mer enn annet. Man vet det kanskje ikke før man får vite hva som faktisk er i magen, for da går det opp for en.. Men om du har ei jente fra før, er det jo kjekt med gutt også. Da har man jo opplevd en av hver, og det er vel de flestes drøm skulle jeg tro... Du er heldig som får tilbud om 3D! Jeg bor i Bodø og her har de ingen ting sånt... Må til Tromsø eller Trondheim, og det blir vel litt mye å koste på seg om vi bare skal på UL, liksom. Men jeg har fått to bilder fra de ultralydene jeg har vært på da. Helt nydelig å se på bildet fra uke 11, for jeg kan se øyne, nese og munn. Jeg er helt forelska jeg:) Hver gang jeg slår på PCn, lyser bildet mot meg og jeg sier "nååååw, bebisen min "... Jeg er glad jeg har fått den muligheten! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139196887-ul-i-g%C3%A5r-gikk-helvdigvis-fint-og-vi-venter-en/#findComment-139197618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå