Gå til innhold

Hørte hjertelyden!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er helt fantastisk! Jeg anger veldig på at jeg ikke ba samboeren min bli med, for han hadde jo hatt mulighet! Var bare jeg som trodde det ikke var noe for han å høre.. om livsstil og alt. Men han kunne jo hjulpet med meg det vi snakket om. Han som har burger og grandis som yndlingsmat, burde jo ha vært med!

Men jeg bare lå der på benken da hun endelig fant lyden, og det dunka i den hastigheten! Jeg så sikkert veldig følelsesløs ut der jeg lå, rikka ikke en mine... Men inne i meg eksploderte jeg, og jeg har ikke tenkt på noe annet et sekund etter at jeg fikk hørt det! Det var så herlig, den lyden er inne i meg, og det er vi som har laget den!

Nei, nå er det ikke lenge til ultralyd! 10 desember! Og da skal han i alle fall bli med, han gleder seg veldig til det! Forteller alle kameratene sine om 10 desember:)

Ja, mannen min gleder seg også veldig til ultralyden. Da blir det nok virkelig for han også. Å vi får vel høre hjertelyden senere hos jordmor også.

Mannen er blitt veldig opptatt av babyer ;) Hans onkelbarn fikk en liten for noen uker siden og han gleder seg til å dra på besøk.

Har du kjent noe til den lille enda?

Annonse

8. desember er ikke lenge til, nei! Vi gleder oss vi også (har UL samme dato)! :)

Og har ikke hørt hjertelyden ennå, bare sett hjertet banke på tidlig UL. Sambo var ikke så interessert da, så blir så spennende nå som det har gått såpass lang tid og han også skal være med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...