Gå til innhold

Flotte vakre Oslo-jenter:)

million dollar baby

Anbefalte innlegg

Tusen takk for en fantastisk hyggelig kveld sammen med dere i går.

Eataly på Aker Brygge var et intimt og hyggelig sted med nydelig mat til fordelaktige priser.

Kan så absolutt anbefales!

Har et lite smil om munnen når jeg tenker på servitørene på restauranten. De lurte nok fælt på hvilken fest disse seks damene hadde vært på som alle kom med en liten kul på magen:)

Tusen takk Chris70, fisken 70, en fra før, to små i magen og mammatilto-snarttre. Gleder meg til å se dere igjen!!!

Fortsetter under...

Hei og takk for i går. Jeg koste meg virkelig i går også. Veldig hyggelig selskap og god mat, samt god service på restauranten.

Jeg har forresten sendt en mail til dere alle med mailadressen og telefonnumrene til alle som var på treffet i går.

Håper vi ses igjen snart :-)

Julelunsj hadde vært super kos!!!

Du har rett i det at det er høy aktivitet i disse førjulsdager. I dag har jeg hatt 22 stk på julelunsj hjemme - :)

Apropos julelunsj; 17 des skal jåla meg til frisøren å pynte meg til jul, 18 des skal jeg på Rikshospitalet med datteren min (øre-sjekk), og 19 des skal jeg på Ullevål for den ordinære ultralyd - Hurra!!!

Men,......... 15 og 16 des passer veldig bra! Gi beskjed hvis dette er et alternativ som passer!!!

Stor klem:)

Annonse

Ja, jeg var forberedt på at det kunne bli litt vanskelig for oss å finne en dag som passet de fleste så nærme jul...

Vi er også midt i flytting,i denne advendtstid, så det er nok å styre med ja...

Jeg kan dessverre ikke d.15. ,16. , eller 17. des.

Så kanskje vi må vente, og heller satse på et nyttårs treff ???

Gratulerer med to jenter da Lene :-)

Og lykke til med u.l. M.D.B !!

Da stemmer jeg for at vi treffes tidlig på nyåret. Må jo prøve å få med oss "fisken 70" på et treff til før hun føder:)

Gratulerer så mye Lene med to jenter - Nå får du virkelig levd ut ditt rosa gen!!!

Chris 70, du skal vel ikke flytte fra område??? Hyggelig å ha en trillevenn i gåavstad:)

Så koselig at jeg kan joine dere. Treff på nyåret høres veldig hyggelig ut.

to små i magen : gratulerer med to jenter i magen. Så moro!!

Ligger sikkert noen andre tråder her inne om hvor alle bor og hvor gamle.. Skal lete litt ;)

Vi bor forresten i Røaomr.

Skal føde på Riksen. Har ordinær ul 22des :).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...