Gå til innhold

Vi droppa hele duotesten! En god avgjørelse for oss.

Andalucia

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært på genetisk veiledning på Ullevål kom vi til den konklusjonen at vi ikke ønsket å gå videre med noen som helst slags testing. Dette barnet er ønsket og vi tar imot den som måtte komme! Må si jeg følte meg lettet etter at vi ble enige om dette.

Slipper da også å forholde meg til disse statistikkene/tallene som en helt sikkert kan fundere seg grønn og blå på om er bedre eller dåligere enn alle andre sine.

Nå skal jeg senke skuldrene og nyte det faktum at jeg er gravid og kose meg videre!

Fortsetter under...

Hei

Bra du senker skuldrene!

Vi valgte også å ikke teste de første gangene fordi barna var uansett velkomne.

Denne gangen ble litt annerledes og vi testet vi fordi vi hadde trengt å forberede oss litt mentalt dersom noe skulle være galt. En i familien sliter med sykdom og da kan det være tøft med store overraskelser oppe i det hele (hadde vært greit å gradvis få forberedt seg dersom det skulle komme en liten til verden med spesielle behov).

Men hadde noe vært galt, så hadde vi aldri tatt abort - det var vi fullstendig enige om FØR vi tok testen (det var premisset for i det hele tatt å ta testen for vår del). Avvik har aldri vært grunn til abort for vår del.

Nå viste testen strålende tall.

Tall betyr egentlig fint lite. Det er jo uansett et menneske og en fantstisk begivenhet! :)

Alle må gjøre det på sin måte, og dette ble vår måte denne gangen.

Hilsen hun som en tid tilbake startet tråden/debatten om hva som er folks grunner til å teste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...