Har to herlige jenter!=) Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg tester i blinde. 10 mnd siden fødsel å jeg har ikke fått mensen tilbake! Sluttet på cerazette for 3 uker siden, hadde da gått på de i 1.5 mnd. Aner jo ikke åssen det ligger an med noe. Ammer nå bare morgen så jeg synes det kan komme snart!! Tenkte kanskje å teste den 15.des om ikke mensen dukker opp? Hva tror dere...? Hadde en blødning for to uker siden. Var bare bittelitt. Friskt blod på str med en 1.krone etterfulgt av spotting resten av dagen. Dette kan jo ha vært så mangt, en liten mellomblødning, festeblødning, eggløsning eller noe helt annet. Tviiiiler virkelig på at det var en blødning av positiv årsak.
lystige lerke Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Jeg ammer veldig lite, men har heller ikke fått tilbake mensen, og min yngste er på alder med din. Og jeg er IKKE gravid (bank i bordet). Har venninner som har gått over et år uten å få tilbake mensen (men da har de ammet). Så det er ikke sikkert du allerede er gravid selv om mensen ikke har dukket opp.
Trulte76 Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Aner ikke. Har bare erfaring med at så lenge jeg ammet så holdt mensen seg vekke med meg. kom ca 1 mnd etter jeg sluttet å amme. ammet 7 nd og 9,5 mnd. Vist blødninga skulle være en festeblødning så skulle du fått positiv test nå. Skulle det vært mensen og den blir regelmessig så skulle du vel hatt eggløsning nå? og da er det ikke vits å teste før om 2 uker.. Så vet ikke svaret jeg Jeg hadde sikkert ikke greid å ventet å bare testet..men det er meg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå